De la crearea sa in timpul boomului bdquo dot com rdquo din 1999 si pana la momentul in care a fost cumparata de Amazon in 2009 Zappos compania de servicii pentru clienti continua sa uimeasca datorita spiritului sau antreprenorial perturbator si angajatilor sai radical de inovatori. mdash David Allen autorul cartii Metoda GTD Arta productivitatii fara stres.
Cartea ofera o imagine asupra viitorului productivitatii pe aceasta planeta in mod sustenabil si cu o eleganta eficienta.
Tony si compania sa au descoperit cum sa maximizeze eficienta organizationala cu inima iar o mare parte din poveste e impartasita aici cu transparenta modestie si talent.
O lectura obligatorie despre o afacere extraordinara. mdash Simon Sinek optimist si autorul bestsellerurilor Incepe cu de ce si Liderii mananca ultimii.
Multor directori le place sa scrie carti despre cat de grozave sunt companiile lor de data aceasta e o placere sa aflam povestile chiar de la oamenii care lucreaza acolo.
Fie ca sunteti client angajat lider in afaceri actionar antreprenor sau pur si simplu cititor The Power of WOW va va arata cum se poate schimba totul ndash afacerile comunitatea si viata ndash cand conduceti cu umanitate si cand aduceti aceasta calitate la locul de munca.
Clientii nu pot iubi o companie daca n-o iubesc angajatii mai intai iar Zappos dovedeste acest lucru.
Vioaie si plina de voci erse si autentice The Power of WOW le ofera cititorilor o imagine exclusiva si captivanta a modului in care Zappos isi gaseste motivatia si in care le ofera celor pasionati ocazia de a-si dezlantui la locul de munca fortele nedescoperite pentru a dezvolta compania pornind de la interior.
Cum reuseste oare In The Power of WOW continuarea cartii lui Tony Hsieh intitulate Cum sa livrezi fericire angajatii Zappos din toate departamentele impartasesc povestile impresionante si lectiile de afaceri si de viata pe care le-au invatat de la cum sa ofere servicii empatice pentru clienti in cazul unei situatii devastatoare la cum sa creeze o structura organizationala autoorganizata folosind Dinamica Bazata pe Piata si orice altceva.
In permanenta dezvoltare pe parcursul ultimelor doua decenii Zappos a depasit durata de viata aparent inevitabil de scurta a companiilor obisnuite.
De la crearea sa in timpul boomului bdquo dot com rdquo din 1999 si pana la momentul in care a fost cumparata de Amazon in 2009 Zappos compania de servicii pentru clienti continua sa uimeasca datorita spiritului sau antreprenorial perturbator si angajatilor sai radical de inovatori