Descriere YEO:
The Power of Wow. Cum - Disponibil la elefant.ro
Pe YEO găsești The Power of Wow. Cum de la Publica, în categoria Books.
Indiferent de nevoile tale, The Power of Wow. Cum sa-ti electrizezi munca si viata punand serviciile pe primul loc/Toni Hsieh, Zappos din categoria Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 41.25 Lei
Caracteristicile produsului The Power of Wow. Cum
- Brand: Publica
- Categoria: Books
- Magazin: elefant.ro
- Ultima actualizare: 05-12-2024 01:40:20
Comandă The Power of Wow. Cum Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda The Power of Wow. Cum de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Cu noi perspective din partea lui Tony
Hsieh, CEO
Zappos.com si autorul bestsellerului Cum sa livrezi fericire De la angajatii
Zappos, cu sprijinul lui Mark Dagostino, coautor de bestselleruri New York Times Din ringurile de wrestling la Hollywood sau in centrul arenei politice nationale, coautorul de bestselleruri New York Times Mark Dagostino s-a remarcat repede ca unul dintre cei mai convingatori scriitori de nonfictiune din prezent, care inspira si motiveaza. Este recunoscut pentru The Magnolia Story, bestseller aflat pe locul 1 in topul New York Times, scris impreuna cu Chip si Joanna Gaines, vedetele emisiunii Fixer Upper de la HGTV. Mark a invatat meserie ca reporter de stiri pentru Boston Globe, dezvoltandu-si abilitati care aveau sa-i fie utile in urmatorii zece ani ca editorialist, corespondent si redactor la CNN, TODAY, The Early Show, The View, Inside Edition sau Entertainment Tonight. in 1999, la 24 de ani, Tony
Hsieh (se pronunta sei) a vandut LinkExchange (compania al carei cofondator era) catre Microsoft pentru 265 de milioane de dolari. S-a alaturat
Zappos ca investitor si consilier, devenind in final CEO, ajutand-o sa creasca de la vanzari aproape inexistente in 1999 la miliardele de dolari din prezent. in 2009, Amazon a achizitionat Zappos pentru aproximativ 1,2 miliarde de dolari. Tony si-a pastrat functia de CEO, lucreaza independent de Amazon si continua sa consolideze Zappos ca pe o companie dedicata serviciilor pentru clienti, culturii organizationale si comunitatii. Cartea lui Cum sa livrezi fericire a fost publicata in 2010 si ii subliniaza traseul din momentul in care a creat o ferma de rame si pana la
viata la Zappos. Clientii nu pot iubi o companie daca n-o iubesc angajatii mai intai, iar Zappos dovedeste acest lucru. Multor directori le place sa scrie carti despre cat de grozave sunt companiile lor; de data aceasta, e o placere sa aflam povestile chiar de la oamenii care lucreaza acolo. Simon Sinek, optimist si autorul bestsellerurilor incepe cu de ce si Liderii mananca ultimii O lectura obligatorie despre o afacere extraordinara. Tony si compania sa au descoperit cum sa maximizeze eficienta organizationala cu inima, iar o mare parte din poveste e impartasita aici cu transparenta, modestie si talent. Cartea ofera o imagine asupra viitorului productivitatii pe aceasta planeta, in mod sustenabil si cu o eleganta eficienta. David Allen, autorul cartii Metoda GTD: Arta productivitatii fara stres Cartea prezinta vulnerabilitatea, realitatile, punctele tari si punctele slabe ale unei companii admirabil de umane, care pleaca de la principiul sau de baza: oamenii pe
primul loc. The
Power of WOW nu este o carte-fenomen social, ci o asigurare ca perceptia si realitatea sunt, de fapt, unul si acelasi lucru. Mick Ebeling , fondator si CEO la Not Impossible Labs Zappos este un exemplu important de companie moderna care a adoptat un adevar simplu: angajatii pasionati sunt cel mai important activ al oricarei organizatii. Aceasta carte ne aminteste ca niciun lider din domeniul afacerilor nu-si poate permite sa ignore valoarea unei forte de
munca inspirate. Chip Conley , antreprenor in domeniul ospitalitatii si autorul cartii Wisdom at Work De la crearea sa in timpul boomului "dot com" din 1999 si pana la momentul in care a fost cumparata de Amazon in 2009, Zappos, compania de servicii pentru clienti, continua sa uimeasca datorita spiritului sau antreprenorial perturbator si angajatilor sai radical de inovatori. in permanenta dezvoltare pe parcursul ultimelor doua decenii, Zappos a depasit durata de
viata aparent inevitabil de scurta a companiilor obisnuite. Cum reuseste oare? in The
Power of WOW, continuarea cartii lui Tony
Hsieh intitulate Cum sa livrezi fericire, angajatii Zappos din toate departamentele impartasesc povestile impresionante si lectiile de afaceri si de
viata pe care le-au invatat, de la cum sa ofere servicii empatice pentru clienti in cazul unei situatii devastatoare la cum sa creeze o structura organizationala autoorganizata folosind Dinamica Bazata pe Piata si orice altceva. Vioaie si p