The Translation of Films, 1900-1950, Hardback/***

The Translation of Films, 1900-1950, Hardback/***

Detalii The Translation of Films, 1900-1950,

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
664.99 Lei 665.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Oxford University Press

Produs actualizat în urmă cu 18 zile
Descriere YEO:

The Translation of Films, 1900-1950, - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești The Translation of Films, 1900-1950, de la Oxford University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, The Translation of Films, 1900-1950, Hardback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 664.99 Lei

Caracteristicile produsului The Translation of Films, 1900-1950,

  • Brand: Oxford University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă The Translation of Films, 1900-1950, Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda The Translation of Films, 1900-1950, de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Ground-breaking in its study of translation of subtitling and dubbing of silent films, The Translation of Films, 1900-1950 shows how silent films went through a complicated editing process for international distribution. It is also a major step forward in research on translation during the transition to sound in the late 1920s and early 1930s. Publisher: Oxford University Press Illustration(s): 63 black & white and colour images Number of pages: 300 Collection: Proceedings of the British Academy Publication date: 2019 Dimensions: 165 x 241 x 32 Cover type: Hardback Editor(s): Jean-Francois (Professional subtitler and translator, Professional subtitler and translator, Independent film researcher) Cornu

The Translation of Films, 1900-1950, Hardback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Oxford University Press