The United States and China in the Era of Global Transformations. Geographies of Rivalry, Paperback/***

The United States and China in the Era of Global Transformations. Geographies of Rivalry, Paperback/***

Detalii The United States and China

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
201.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Bristol University Press

Produs actualizat în urmă cu 6 ore
Descriere YEO:

The United States and China - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești The United States and China de la Bristol University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, The United States and China in the Era of Global Transformations. Geographies of Rivalry, Paperback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 201.99 Lei

Caracteristicile produsului The United States and China

  • Brand: Bristol University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 19-10-2025 01:30:42

Comandă The United States and China Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda The United States and China de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
This book provides a multifaceted and spatially oriented analysis of how China\'s re-emergence as a global power impacts the dominance of the United States as well as domestic state and non-state actors in various world-regions, including the Asia-Pacific, Africa, South America and the Caribbean, the Middle East, Europe and the Arctic. Publisher: Bristol University Press Illustration(s): 1 Tables, black and white; 3 Illustrations, black and white Number of pages: 260 Publication date: 2025 Dimensions: 233 x 157 x 19 Cover type: Paperback / softback

The United States and China in the Era of Global Transformations. Geographies of Rivalry, Paperback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Bristol University Press