Transforma o conversatie lejera intr-o tranzactie profitabila.
Acesta este un ghid practic care te va invata urmatoarele: Cum sa identifici si sa te adaptezi la cele patru stiluri de relationare
Cum sa spargi gheata, sa initiezi o conversatie lejera si sa-ti creezi relatii in situatii de afaceri, sociale si publice
Cum sa aplici regulile de eticheta potrivite in situatii de afaceri, sociale si publice
Cum sa-ti faci contacte de afaceri prin site-urile de socializare
Cum sa-ti definesti obiectivele de relationare si sa economisesti timp
Cum sa ochesti clienti „grei“
Cum sa eviti greselile obisnuite in relationare
Cum sa te conectezi instant si autentic cu orice persoana pe care o intalnesti
Cum sa-ti sporesti vizibilitatea si sa-ti imbunatatesti imaginea profesionala in cadrul evenimentelor de relationare
Cum sa-ti invingi timiditatea si sa ai incredere in tine la evenimente de networking
Cum sa eviti oameni care te fac sa pierzi timpul la evenimentele de afaceri, sociale, publice si nu numai
Cum sa faci prezentari convingatoare potentialilor clienti ce-ti pot aduce tranzactii importante..
In aceasta carte nu ti se spune doar ce sa faci, ci si cum sa faci.
Identificand rapid si cu inteligenta stilul de conversatie si relationare al unui individ si adaptandu-se la el, poti stabili imediat o conexiune cu cei pe care ii intalnesti in mediul de afaceri, in evenimente sociale sau publice.
Don Gabor, autor premiat si exceptional trainer in comunicare, introduce patru stiluri relationale distincte (concurential, expansiv, amabil si analitic) in crearea si mentinerea relatiilor profesionale.
Sporeste-ti cu inteligenta sansele de a-ti dezvolta relatiile cu clientii sau potentialii clienti indiferent unde-i intalnesti! Obiectivul lucrarii " Transforma o conversatie lejera intr-o tranzactie profitabila” este de a-ti spori sansele sa-ti dezvolti relatiile cu clienti sau potentiali clienti indiferent unde ii intalnesti.
Cum sa folosesti cunoasterea celor patru stiluri principale de conversatie pentru a-ti personaliza si eficientiza abordarea in construirea relatiilor si pentru a castiga mai multi clienti autor Don Gabor.
Transforma o conversatie lejera intr-o tranzactie profitabila