Volumul de față încheie seria , a căror traducere a debutat, la Editura Trei, în anul 2003, cu volumul . de Laszlo (1957) Prefață la Die Anima als Schicksalsp.
Jung de Jacobi (1956) Prefață la Menschliche Beziehungen de Bertine (1956) Prefață la Psyche and Symbol de dr.
Jung‑Institut Zürich" (1948) Prefață la Introduction to Jung’s Psychology de Frieda Fordham (1952) Prefață la New Developments in Analytical Psychology de Michael Fordham (1957) Un experiment astrologic (1958) Scrisori despre sincronicitate Către Markus Fierz (1950, 1954) Către Michael Fordham (1955) Viitorul parapsihologiei (1960) X ARHETIPURILE ŞI INCONŞTIENTUL COLECTIV (Opere Complete IX) Ipoteza inconştientului colectiv (1932) Cuvânt introductiv la Entdeckung der Seele de Adler (1933) Prefață la Ursprungsgeschichte des Bewußtseins de Neumann (1949) Prefață la Zur analytischen Psychologie de Adler (1949) Prefață la Gestaltungen des Unbewußten de Jung (1949) Prefață la Von der inneren Welt des Menschen de Wickes (1953) Introducere la Von den Wurzeln des Bewußtseins de Jung (1953) Prefață la Beelden uit het onbewuste de van Helsdingen (1954) Prefață la Complex, arhetip, simbol în psihologia lui C.
G.
Jung din Zürich (1948) Tiefenpsychologie (1948) Cuvânt introductiv la „Studien aus dem C.
G.
Jung de Jacobi (1939) Prefață la ediția spaniolă (1947) Prefață la Psychic Energy de Harding (1947) Cuvântare cu ocazia şedinței de înființare a Institutului C.
G. 1943) CUPRINS VII DESPRE SIMBOLISTICĂ (Opere Complete V) Despre ambivalență (1910) Contribuții la simbolistică (1911) VIII DOUĂ SCRIERI DESPRE PSIHOLOGIA ANALITICĂ (Opere Complete VII) Adaptare, individuație şi colectivitate (1916) Prefață la ediția maghiară a cărții lui Jung Despre psihologia inconștientului (1944) IX DINAMICA INCONŞTIENTULUI (Opere Complete VIII) Prefețe la Über psychische Energetik und das Wesen der Träume de Jung (1928, 1947) Despre halucinație (1933) Cuvânt introductiv la Die Wunder der Seele de Schleich (1934) Cuvânt‑înainte la Psihologia lui C.
G.
Jung" (DU: , sept. - "Convorbire cu C.
G.
Visele și viziunile lor produc simboluri ale renașterii, care trimit fără echivoc la faptul că o cunoaștere a sufletului lor inconștient și judicioasa lui integrare în viața psihică le dă o nouă vitalitate.
Pacienții visează la analiză ca la o baie purificatoare și revigorantă.
Deci, în măsura în care analiza sprijină o mărturisire, putem spune și despre ea că este capabilă să faciliteze un fel de înnoire. 1974) Curățarea de păcate, căința și mărturisirea au constituit dintotdeauna condiții preliminare ale mântuirii. revista (nov.
Jung, Interviu pt. - C.
G.
Dacă acești oameni nu încep direct ca escroci, ei sunt un fel de idealiști pentru care niciun mijloc nu este prea rău, fiindcă ei cred că astfel își ating scopul visat. În particular, el se caracterizează printr-un anumit tip de isterie: pseudologia phantastica; adică era „un mincinos patologic". ? Hitler este în primul rând isteric, la modul general (încă din primul război mondial, 1914-1918, a fost diagnosticat oficial ca atare).
Ele întredeschid o ușă către fascinantul laborator de idei al psihiatrului elvețian, dar oferă și lămuriri folositoare pentru cititorii inițiați în gândirea jungiană.
Contribuțiile includ mai bine de o sută de texte scrise într-un interval de șase decenii.
Titlurile succintelor texte incluse în prezentul volum vorbesc de la sine: "De nu adopt eu «adevărul catolic»?", "Contribuții la simbolistică", "Despre halucinație", "Scrisori despre sincronicitate", "Faust și alchimia", "Despre desene în diagnosticul psihiatric", "Europa spirituală și revoluția ungară" etc.
Partea a doua din volumul 18 cuprinde o serie de interviuri, prefețe, conferințe, articole enciclopedice, comentarii și scrisori ce aduc importante clarificări la bogata și diversa tematică abordată de Carl Gustav Jung de-a lungul unei vieți academice și profesionale îndelungate și prolifice.
Volumul de față încheie seria , a căror traducere a debutat, la Editura Trei, în anul 2003, cu volumul