Intr-o lume caracterizata de consum excesiv si de ultratransparenta, este din ce in ce mai greu sa reusesti doar in baza a ceea ce produci sau a serviciilor pe care le oferi. - Bill Clinton.
Organizatiile si managerii care inteleg ca modul cum alegem sa actionam conteaza in prezent mai mult ca niciodata vor progresa.
O lucrare esentiala.
O noua perspectiva din care sa abordam lumea, mediul de afaceri si antreprenoriatul.
Ele constituie acum, arata autorul, reteta eficientei, a productivitatii si a profitabilitatii.
Increderea, respectul, transparenta, reputatia au devenit moneda forte a succesului intr-o lume interconectata.
Cum ne comportam, cum consumam, cum semanam incredere in relatiile noastre si cum interactionam cu ceilalti conteaza mai mult ca niciodata.
Exista totusi un aspect care nu poate fi comercializat sau copiat: comportamentul - cum facem ceea ce facem.
Intr-o lume caracterizata de consum excesiv si de ultratransparenta, este din ce in ce mai greu sa reusesti doar in baza a ceea ce produci sau a serviciilor pe care le oferi