Descriere produs: Un inegalabil spectacol din lumea sportului, Liga Campionilor Uefa este anual cel mai vizionat eveniment sportiv, urmarit de 4 miliarde de fani din 200 de tari de pe glob.
In acord cu formula sa de inalta tehnologie, ADIPOWER are un design al ambalajului indraznet si modern, culoarea alba a ambalajului transmitand energie si feminitate..
Sub umbrela Coty a infiintat un departament care se ocupa cu productia de parfumuri, in general esente fresh ce se aseamana caracterului sportiv Adidas.
Incepand cu anul 1925, atunci cand germanul Adolf Dessler a fondat aceasta companie, a reusit sa incheie contracte cu personalitati din lumea sportului, devenind astazi producatorul cu cele mai mari vanzari in materie de echiapment sportiv si accesorii.
Descriere brand: Adidas este cunoscut in toata lumea tocmai datorita stransei legaturi cu sportul.
Mod de utilizare: Aplicati pe pielea uda, masati delicat apoi clatiti.
Designul pachetului indraznet se concentreaza pe legendara minge de fotbal adidas, care este infrumusetata cu dungi dinamice pentru un impact maxim.
Lasati Adidas Uefa Dare Edition sa va inspire la maretie! Indrazniti sa fiti indrazneti! Indrazniti sa aveti sanse! Indrazniti sa realizati extraordinarul! Proiectata pentru creatorii de fotbal constienti de stil, colectia are un aspect contemporan, premium.
Indraznesc sa isi asume riscuri pe teren, lasandu-si amprenta unica pe joc.
Adidas Uefa Dare Edition surprinde nervul si indrazneala jucatorilor care viseaza ca orice este posibil, ca sunt de neoprit, de neinvins.
Cu mingea la picioare, indraznesc in stilul propriu de joc.
pentru sezonul 2019/20, Adidas a canalizat creativitatea indrazneata a vedetelor fotbaliste care starnesc jocul.
Fiecare spectator este fascinat de momentele memorabile care transforma stadionul intr-o scena uluitoare – acele goluri care iti taie respiratia, episodele de aparare si atac ce ii amutesc pe spectatori si scriu istoria sportului.
Descriere produs: Un inegalabil spectacol din lumea sportului, Liga Campionilor Uefa este anual cel mai vizionat eveniment sportiv, urmarit de 4 miliarde de fani din 200 de tari de pe glob