Lavazza A Modo Mio Espresso Divino 16 capsule reprezintă o cafea cu gust puternic, prin prăjirea intensă a amestecului de boabe de cafea ARABICA și ROBUSTA din America de Sud și Asia de Sud-Est, într-o proporție ideală ce crează o experiență specială pregnantă și îmbogățită cu note suave de ciocolată, lichior și fructe uscate. 
Miscela de Arabică din 
Lavazza A Modo Mio Divino are un gust intens și poate fi preparat că Espresso tradițional italian sau în combinație cu lapte.
Intensitate: 11.
Conține 16 capsule compatibile cu aparatele Lavazza A Modo Mio.Țară de origine: Torino, ItaliaModalitate de servire: EspressoBrandul Lavazza a fost creat in orasul Turin din Italia, in 1895 de Luigi Lavazza, care a pornit o afacere de familie, ce in timp a devenit o companie prezenta in peste 90 de tari din toata lumea.
Desavarsirea artei si stiintei cafelei are loc deja de patru generatii.
In acest timp brandul a continuat descopere si sa reinventeze, impartasind iubirea pentru cafeaua adevarata si aratand lumii o mica parte a extraordinarului lucrurilor simple de zi cu zi.
In plus, din 2004 Fundatia Lavazza ajuta fermierii de cafea si coopereaza cu ei pentru a face fata efectelor schimbarilor climatice, promoveaza practici bune de agricultura si sustine dezvoltarea sociala sustenabila..
Lavazza A Modo Mio Espresso Divino 16 capsule reprezintă o cafea cu gust puternic, prin prăjirea intensă a amestecului de boabe de cafea ARABICA și ROBUSTA din America de Sud și Asia de Sud-Est, într-o proporție ideală ce crează o experiență specială pregnantă și îmbogățită cu note suave de ciocolată, lichior și fructe uscate. 
Miscela de Arabică din 
Lavazza A Modo Mio Divino are un gust intens și poate fi preparat că Espresso tradițional italian sau în combinație cu lapte.
Intensitate: 11.
Conține 16 capsule compatibile cu aparatele Lavazza A Modo Mio.Țară de origine: Torino, ItaliaModalitate de servire: EspressoBrandul Lavazza a fost creat in orasul Turin din Italia, in 1895 de Luigi Lavazza, care a pornit o afacere de familie, ce in timp a devenit o companie prezenta in peste 90 de tari din toata lumea