Lucrarea de fata se doreste a fi un sprijin pentru exersarea rezolvarii tipurilor de itemi prevazuti de programa pentru Evaluarea Nationala.
Cerintele formulate respecta un tipar intrat in rutina evaluarilor, dar ofera si modele de enunturi evaluative care vizeaza nu doar identificarea informatiilor esentiale, ci si explicarea unor aspecte legate de text.
Textele selectate sunt accesibile varstei elevilor, facand parte din recomandarile posibile de lectura suplimentara.
A doua parte ofera rezolvarea subiectelor, dar si precizari de ordin teoretic privind genurile si speciile literare sau recomandari metodologice sumare, venind astfel in sprijinul elevilor.
Autoarea.
Lucrarea de fata se doreste a fi un sprijin pentru exersarea rezolvarii tipurilor de itemi prevazuti de programa pentru Evaluarea Nationala.
Cerintele formulate respecta un tipar intrat in rutina evaluarilor, dar ofera si modele de enunturi evaluative care vizeaza nu doar identificarea informatiilor esentiale, ci si explicarea unor aspecte legate de text.
Textele selectate sunt accesibile varstei elevilor, facand parte din recomandarile posibile de lectura suplimentara.
A doua parte ofera rezolvarea subiectelor, dar si precizari de ordin teoretic privind genurile si speciile literare sau recomandari metodologice sumare, venind astfel in sprijinul elevilor.
Autoarea