Cu cat i se face unui lucru mai multa reclama/marketing, cu atat acel lucru sau ce se intampla in spatele acestuia (si scopul indirect al acelui lucru) este mai dubios, ascunzand o forma perversa de control, o minciuna, o sursa de intuneric.
Tot ce marketeaza/promoveaza Sistemul este menit sa te induca in eroare, pe calea gresita.
Este momentul sa-ti reamintesti cine esti cu adevarat, ca tu esti creatorul jocului in care te afli..
Insa, odata intrat in joc, ai uitat total care era scopul acestuia.
Tot ce se intampla in acest joc (in aceasta simulare ca in jocurile pe computer) este exact cum trebuie sa fie ca tu sa inveti cu adevarat aceste lectii.
Totul este doar un joc … pe care chiar tu l-ai creat in scopul de a invata niste lectii.
Este doar o alta forma de sclipici atragator, transformator al mintilor umane, calauzitor pe drumul gresit.
Marketing-ul inseamna, de fapt, ispita.
Se face, in mod evident, un supermarketing banilor, intunericului, controlului si fricii, si aproape deloc iubirii, luminii, libertatii si curajului.
Cu cat i se face unui lucru mai multa reclama/marketing, cu atat acel lucru sau ce se intampla in spatele acestuia (si scopul indirect al acelui lucru) este mai dubios, ascunzand o forma perversa de control, o minciuna, o sursa de intuneric.
Tot ce marketeaza/promoveaza Sistemul este menit sa te induca in eroare, pe calea gresita