&bdquo
Cu cat i se face unui lucru mai multa reclama/marketing, cu atat acel lucru sau ce se intampla in spatele acestuia (si scopul indirect al acelui lucru) este mai dubios, ascunzand o forma perversa de control, o minciuna, o sursa de intuneric.
Este momentul sa-ti reamintesti cine esti cu adevarat, ca tu esti creatorul jocului in care te afli.&rdquo
Cristian Raduta.
Insa, odata intrat in joc, ai uitat total care era scopul acestuia.
Totul este doar un joc … pe care chiar tu l-ai creat in scopul de a invata niste lectii.
Tot ce se intampla in acest joc (in aceasta simulare ca in jocurile pe computer) este exact cum trebuie sa fie ca tu sa inveti cu adevarat aceste lectii.
Este doar o alta forma de sclipici atragator, transformator al mintilor umane, calauzitor pe drumul gresit.
Marketing-ul inseamna, de fapt, ispita.
Se face, in mod evident, un supermarketing banilor, intunericului, controlului si fricii, si aproape deloc iubirii, luminii, libertatii si curajului.
Tot ce marketeaza/promoveaza Sistemul este menit sa te induca in eroare, pe calea gresita. &bdquo
Cu cat i se face unui lucru mai multa reclama/marketing, cu atat acel lucru sau ce se intampla in spatele acestuia (si scopul indirect al acelui lucru) este mai dubios, ascunzand o forma perversa de control, o minciuna, o sursa de intuneric