Orice disciplina – de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile sau marketing – se bazeaza pe munca celor de dinainte. ce propune aceasta carte? Pur si simplu sfaturile individuale si colective ale celor mai renumiti specialisti ai acestui secol în domenii precum: creativitate, copywriting, matematica, reclame de prezentare, direct mailing, productie, management, strategie, liste de clienti, testari, oferte, marketing indirect, precum si multe, multe altele!.
Asadar...
In aceste pagini, Denny Hatch si Don Jackson va bombardeaza cu sfaturile, secretele si regulile formulate de aproape doua sute de mari specialisti in domeniu.
De fapt, marketingul direct are peste 400 de ani (primele cataloage au fost tiparite in Venetia, in anii 1500), devenind o marca a comertului din secolul XX, pentru ca este singura modalitate coerenta de construire a unei afaceri.
Nimic mai fals.
Daca ar fi sa ne luam dupa unii asa-zisi experti in marketing, care au „descoperit“ de curand aceasta disciplina, ai crede ca marketingul direct a aparut relativ recent.
La fel stau lucrurile si cu marketingul direct.
Pe scurt, toate artele, stiintele si domeniile pornesc de la un set de principii si deprinderi care au fost dezvoltate in timp.
Le studiem testele, profitam de pe urma succeselor obtinute de ei si invatam din esecurile lor.
Orice disciplina – de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile sau marketing – se bazeaza pe munca celor de dinainte