Cumpara de la bookcity.ro

A Avea sau A Fi - Trei


A Avea sau A Fi
49 Lei

Disponibil

(08-10-2024)
Cumpara de la bookcity.ro

Produs vandut de bookcity.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara a avea sau trei de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru a avea sau trei

 Intr-o lume care nu mai crede nici in fericirea prin consum si nici in binefacerile concurentei egoiste si ale progresului nelimitat, A Avea sau a fi? este un manifest pentru o noua ordine psihologica si socio-economica.
A mai fost tradus in limba romana cu titlurile Arta de a iubi, Frica de libertate si Buddhism si psihanaliza. .
FrommErich Fromm (1900 - 1980), sociolog si psihanalist, a facut parte din ?coala de la Frankfurt, iar in 1933 a emigrat in SUA.
Oamenii isi vor da seama ca un consum exagerat da nastere la pasivitate; ca nevoia de viteza si noutate reflecta nelinistea interioara, fuga omului de el insusi.
E.
FrommConsumul sanatos poate Avea loc doar daca din ce in ce mai multi oameni doresc sa-si schimbe modelele de consum si stilurile de viata.
Consumul alina nelinistea, intrucat ceea ce ai nu-ti poate fi luat; dar el te indeamna sa consumi si mai mult, pentru ca ceea ce ai consumat anterior nu-ti mai ofera satisfactie.
E.
A consuma reprezinta o forma de „a Avea , probabil forma cea mai importanta.
Fromm urmareste istoria si efectele a doua moduri fundamentale de a exista: cel bazat pe avere, putere si agresivitate, respectiv cel motivat de dragoste, daruire si spontaneitate.
Solutiile iesirii din starea de depresie si dezumanizare birocratica sunt articulate intr-un program socio-economic temerar, care merge de la initiativele individuale ale „consumului sanatos si ale intensificarii trairilor spirituale pana la masuri globale in favoarea unei democratii participative, a unui management umanist si a diminuarii inechitatilor flagrante.
Punand laolalta argumente psihanalitice si marxiste cu revelatii din mistica medievala si cu subtile analize macroeconomice, si tintind deopotriva excesele capitalismului si socialismului, A Avea sau a fi? este o sinteza surprinzator de actuala.
Consumatorul este vesnicul sugar ce plange dupa biberonul cu lapte.  Intr-o lume care nu mai crede nici in fericirea prin consum si nici in binefacerile concurentei egoiste si ale progresului nelimitat, A Avea sau a fi? este un manifest pentru o noua ordine psihologica si socio-economica


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse