Descriere YEO:
A vinde e omeneste - - Disponibil la libris.ro
Pe YEO găsești A vinde e omeneste - de la Daniel H. Pink, în categoria Afaceri Economie.
Indiferent de nevoile tale, A vinde e omeneste - Daniel Pink din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 47.2 Lei
Caracteristicile produsului A vinde e omeneste -
- Brand: Daniel H. Pink
- Categoria: Afaceri Economie
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă A vinde e omeneste - Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda A vinde e omeneste - de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
A
vinde e
omeneste este un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit Tiriac Bank. „Vanzari? Bleah. Pentru cei destepti, vanzarile sunt un demers care nu necesita prea multa materie cenusie - o sarcina destinata smecherilor mereu gata sa-ti intinda mana, care se lasa purtati prin viata de lustrul pantofilor si zambetul mieros. Pentru altii vanzarile sunt domeniul personajelor periculoase care se ocupa de lucruri alunecoase - un taram in care tertipurile si inselaciunea au rolul principal, in vreme ce onestitatea si corectitudinea privesc mute din culise. O alta categorie considera ca vanzarile sunt echivalentul functionaresc al curatatului toaletelor - necesar, poate, dar neplacut si chiar putin neigienic. Aceasta este o carte despre vanzari. Dar nu seamana cu nicio carte despre vanzari pe care ati citit-o (sau ignorat-o) pana acum. Asta deoarece vanzarile, in toate formele - fie ca vorbim de Buick-uri sau de prezentarea unor idei intr-o sedinta- s-au schimbat mai mult in ultimii zece ani decat in intreg secolul trecut. Majoritatea lucrurilor pe care credem ca le intelegem in legatura cu vanzarile sunt construite pe o fundatie de principii care s-a naruit.„
Daniel Pink „O carte excelenta... radicala, surprinzatoare prin mesaj, dar fara de tagada de adevarata.” Harvard Business Review „
Pink este unul dintre cei mai inteligenti ganditori care problematizeaza interactiunea dintre munca, psihologie si societate.” Worth Magazine „
Pink a scris o versiune moderna a How to Win Friends and Influence People. Toti liderii de afaceri – sau macar cei care doresc sa-i ,,influenteze” pe ceilalti – ar trebui sa-si cumpere aceasta carte.” Training and Development Magazine „O lectura incantatoare si profund informativa.” Phil Johnson, Forbes.com Abilitatea de a-i convinge pe ceilalti astfel incat sa-i determinam sa schimbe ceea ce detin cu ceea ce avem noi de oferit este vitala pentru supravietuirea si fericirea noastra. Ne-a ajutat specia sa evolueze, ne-a marit standardele legate de nivelul de trai si ne-a imbogatit viata cotidiana. Capacitatea de a
vinde nu este o adaptare nefireasca la lumea nemiloasa a comertului. Face parte din ceea ce suntem.