Datorita multitudinii de carburanti Diesel cu continut redus de sulf in pompa de injectie montata la autoturisme si autoutilitare mici pe motorina (Pompe Duse si Common Rail) apare o uzura ridicata daca nu se utilizeaza un Aditiv de ungere.
Dozare 1: 533.. 150 ml Aditiv sunt suficienti pentru 80 L motorina.
Modul de utilizare si dozare: Se adauga inainte sau dupa alimentare.
Proprietati: reduce uzura la alunecare si vibratie mareste durata de viata si perioada de functionare a pompei de distributie; se evita reducerea presiunii de injectie; compatibil cu catalizatori Diesel oxidanti; utilizare usoara; este economic si nu ataca mediul inonjurator
Caracteristici tehnice: Baza: Formula speciala de aditivi Densitate la 15 grade C : 0 81 g cm Culoare: galben deschis Vascozitate la 40grade C : 1 8 mm s Punct de inflamabilitate : 63 grade C Domenii de aplicare: Utilizabil la motorina care contine sulf sau cu continut redus de sulf.
Aditivul Diesel Schmier este alcatuit dintr o combinatie de substante active utilizandu se la motorina cu continut redus de sulf avand ca efect reducereea uzurii pompei de injectie.
Datorita multitudinii de carburanti Diesel cu continut redus de sulf in pompa de injectie montata la autoturisme si autoutilitare mici pe motorina (Pompe Duse si Common Rail) apare o uzura ridicata daca nu se utilizeaza un Aditiv de ungere