Aditiv spălare depuneri de ulei (nămol) Liqui Moly 300 ml Combinație deosebit de eficientă de detergenți solubili în ulei și dispersanți stabili termic pentru îndepărtarea rapidă și ușoară a nămolului negru și a altor resturi de ardere din motor și vibrochen. Camera de ardere a unui motor pe benzină conține combustibil și aer iar după aprindere și ardere rămân reziduuri de ardere. Majoritatea reziduurilor de ardere sunt eliminate prin sistemul de evacuare dar o mică proporție trece în vibrochen sub formă degaz și astfel în uleiul motor.
Soluţia de spălare a nămolului de ulei se poate folosi înaintea fiecărui schimb de ulei..
Repetaţi operaţia de curăţare în cazul motoarelor foarte murdare, iar dacă este necesar filtraţi uleiul din baie cu o sită. 100 – 300 km evitându-se o accelerare maximă, apoi schimbaţi uleiul şi înlocuiţi filtrele.
După adăugarea soluţiei se circulă cca.
Conţinutul dozei este suficient pentru 5 l de ulei de motor. Mod de utilizare O cutie de 300ml pentru o cantitate de 5L ulei. 200 km înainte de schimbarea uleiului.
Se adaugă la aprox.
Aceste produse, care rămân inițial în zona segmenților de pe piston ca funingine și reziduuri de combustibil oxidat cu molecule mici (chiar și acolo cu efect dăunător asupra motorului), sunt transportate cu gazele suflate sau uleiul motor în partea inferioară a vibrochenului unde formează depuneri și lacuri care produc rugină și uzură Proprietăți - reduce depozitele - îndepărtează nămolurile negre - curăță conductele de ulei, găurile și ecranele - simplu de utilizat - previne reparații costisitoare - economic - previne deficitul de ungere - previne aglomerarea produselor de ardere Caracteristici tehnice Bază aditivi, lichid purtător Culoare maro închis Punct de inflamabilitate 63 °C Punct de curgere -35 °C Miros caracteristic Formă lichid Viscositate la 40°C 43 mm²/s Densitate la 20°C 0,860 g/cm³ Domeniul de aplicare Adecvat pentru toate uleiurile de motor uzuale, la motoarele pe benzină şi motoarele Diesel, cu şi fără filtru de particule Diesel (DPF). Testat pentru sisteme turbo şi sisteme cu catalizator. În prezența oxigenului, a azotului și a căldurii, uleiul lubrifiant formează produse de oxidare insolubilă care formează de asemenea, nămolul și depozite. La motoarele diesel, sulful aflat în camera de ardere, împreună cu apa care este produsă din arderea aerului din amestecul de combustibil / aer, în timpul combustiei este transformat în SO2 și SO3 și formează sulfați și acizi sulfuroși.
Combustibilul ars parţial are o solubilitate slabă în ulei și contribuie la formarea nămolului și a lacurilor pe suprafeța metalului.
Aditiv spălare depuneri de ulei (nămol) Liqui Moly 300 ml Combinație deosebit de eficientă de detergenți solubili în ulei și dispersanți stabili termic pentru îndepărtarea rapidă și ușoară a nămolului negru și a altor resturi de ardere din motor și vibrochen. Camera de ardere a unui motor pe benzină conține combustibil și aer iar după aprindere și ardere rămân reziduuri de ardere. Majoritatea reziduurilor de ardere sunt eliminate prin sistemul de evacuare dar o mică proporție trece în vibrochen sub formă degaz și astfel în uleiul motor