Alchimie in branduri, afaceri si in viata Oare de ce o fi Red Bull atat de popular, daca nimanui - dar chiar nimanui! - nu-i place gustul? Oamenii sunt, intr-un cuvant, irationali; isi bazeaza deciziile pe niste semnale subtile (doza aia mica si albastra) si totodata pe calitati mai obiective (aroma, pret, calitate).
Rezultatul a treizeci de ani de experienta practica in miezul celui mai amplu experiment conceput vreodata in ce priveste comportamentul uman - mereu surprinzatorul capitalism consumerist - Alchimie, volumul revolutionar scris de Rory Sutherland, o legenda in lumea publicitatii, ale carui conferinte TED au peste sapte milioane de vizionari, descifreaza tainele comportamentului uman, impletind rezultate de ultima ora ale cercetarilor stiintifice cu stilul unui povestitor savuros, cu intelegerea rafinata a unor subtilitati psihologice si cu studii de caz practice adunate de-a lungul unei cariere impresionante in proximitatea unor clienti cum sunt AmEx, Microsoft si altii..
Ca sa atingem un filon de aur, trebuie sa stapanim arta enigmatica si strania stiinta a plasmuirii unor idei irezistibile: alchimia.
Asta inseamna ca succesul nu poate fi prezis stand cu nasul intr-un raport contabil oarecare.
Lumea din jurul nostru este insa deopotriva complicata si plina de aleatoriu.
Alchimie in branduri, afaceri si in viata Oare de ce o fi Red Bull atat de popular, daca nimanui - dar chiar nimanui! - nu-i place gustul? Oamenii sunt, intr-un cuvant, irationali; isi bazeaza deciziile pe niste semnale subtile (doza aia mica si albastra) si totodata pe calitati mai obiective (aroma, pret, calitate)