Analiza si interferenta statistica a datelor de marketing - Manuela Rozalia Gabor

Analiza si interferenta statistica a datelor de marketing - Manuela Rozalia Gabor

Detalii Analiza si interferenta statistica a

grupdzc.ro
Vânzător
grupdzc.ro
Pret
34.11 Lei
Categorie (vânzător)
Marketing si Comert
Marca
C.H. Beck

Produs actualizat în urmă cu 2 zile
Descriere YEO:

Analiza si interferenta statistica a - Disponibil la grupdzc.ro

Pe YEO găsești Analiza si interferenta statistica a de la C.H. Beck, în categoria Marketing si Comert.

Indiferent de nevoile tale, Analiza si interferenta statistica a datelor de marketing - Manuela Rozalia Gabor din categoria Marketing si Comert îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 34.11 Lei

Caracteristicile produsului Analiza si interferenta statistica a

  • Brand: C.H. Beck
  • Categoria: Marketing si Comert
  • Magazin: grupdzc.ro
  • Ultima actualizare: 27-11-2024 01:44:15

Comandă Analiza si interferenta statistica a Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Analiza si interferenta statistica a de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Marketingul are ca obiectiv esential orientarea activitatilor unei firme in functie de nevoile actuale si viitoare ale consumatorilor. Aceasta presupune in mod necesar existenta unui sistem informational bine pus la punct dar si cunoasterea unor tehnici moderne de analiza prelucrare si interpretare a informatiei atat de complexe din domeniul marketingului. Pentru investigarea pietei si a variabilelor aferente respectiv a nevoilor a perceptiilor atitudinilor opiniilor sau comportamentului clientilor cercetarea de marketing nu dispune decat metodele statistic-matematice cunoscute sub numele de analiza datelor si inferenta statistica. Progresele inregistrate in ultimii ani atat pe linia dezvoltarii metodelor cat si pe cea a implementarii lor prin intermediul unor programe sau sisteme informatice complexe dar usor de manipulat au oferit cercetarii de marketing un instrument redutabil de introspectie.

Analiza si interferenta statistica a datelor de marketing - Manuela Rozalia Gabor - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca C.H. Beck