Ancient Christians and the Power of Curses. Magic, Aesthetics, and Justice, Hardback/***

Ancient Christians and the Power of Curses. Magic, Aesthetics, and Justice, Hardback/***

Detalii Ancient Christians and the Power

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
589.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Cambridge University Press

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Ancient Christians and the Power - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Ancient Christians and the Power de la Cambridge University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Ancient Christians and the Power of Curses. Magic, Aesthetics, and Justice, Hardback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 589.99 Lei

Caracteristicile produsului Ancient Christians and the Power

  • Brand: Cambridge University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 06-04-2025 01:44:59

Comandă Ancient Christians and the Power Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Ancient Christians and the Power de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Ancient Christians lived in a world of \'magic.\' They and others-particularly those of low status-used curses as ritual objects to seek justice from gods and other beings. These curses, and invective against them, reveal the complexity of ancient Mediterranean religions and their aesthetics: their use of materiality, poetics, song, and incantation. Publisher: Cambridge University Press Author(s): Laura Salah (Yale University, Connecticut) Nasrallah Illustration(s): Worked examples or Exercises Number of pages: 358 Publication date: 2024 Dimensions: 158 x 236 x 25 Cover type: Hardback

Ancient Christians and the Power of Curses. Magic, Aesthetics, and Justice, Hardback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Cambridge University Press