Ajunsa la editia a doua, Antreprenoriat si management pentru afaceri mici si mijlocii ofera o varianta revizuita in care se pot regasi noi surse de inspiratie, povesti de succes dar si probleme de gandire pe care orice antreprenor in devenire trebuie sa si le puna.
Din cuprins: &bull
Toleranta fata de esec &bull
Mediul antreprenorial &bull
Managementul antreprenorial &bull
Intreprinzatorul – elementul central al afacerii &bull
Transformarea oportunitatii in afacere &bull
Femeia-intreprinzator &bull
Structura planului de afaceri Puncte forte: •prezentarea conceptelor esentiale ale demararii si administrarii unei afaceri • aspecte practice care privesc atat persoana intreprinzatorului cat si afacerea in sine si rezolvarea eventualelor dificultati • referinte bibliografice ample Ana-Maria Grigore este conferentiar universitar la Facultatea de Administratie si Afaceri, Universitatea din Bucuresti..
Printr-o prezentare practica si edificatoare a principalelor aspecte de retinut in pornirea si administrarea unei afaceri, viitorul intreprinzator este invitat la un proces de analiza, menita sa evidentieze importanta afacerilor mici si mijlocii in economia libera a oricarui stat.
Ajunsa la editia a doua, Antreprenoriat si management pentru afaceri mici si mijlocii ofera o varianta revizuita in care se pot regasi noi surse de inspiratie, povesti de succes dar si probleme de gandire pe care orice antreprenor in devenire trebuie sa si le puna