Anvelopa vara DUNLOP SP StreetResponse 2 185/65 R15 88T (560 kg, 190 km/h).
In consecinta, toate automobilele Jaguar tip C si D au fost echipate cu tehnologia de frana cu disc.
In acelasi an, DUNLOP dezvolta primul dispozitiv de franare antiblocare, numit Maxaret.
Folosit mai intai in industria aviatica pentru a impiedica blocarea rotilor aeronavelor la aterizarea pe piste ude, sistemul le permite pilotilor sa franeze complet in momentul in care rotile ating pista.
Sistemul este utilizat pentru prima data pe un autoturism in 1965.
DUNLOP dezvolta primul sistem roata si Anvelopa din lume capabil sa ruleze in continuare, chiar si dupa o explozie a anvelopei.
Numita Denovo, Anvelopa "fail safe" este predecesoarea generatiei de astazi de anvelope self-supporting si predecesoarea tehnologiei actuale RunOnFlat de la Dunlop, care permite rularea pana la 150 kilometri la 80 km/h cu o Anvelopa dezumflata.
In curand, aceasta inovatie este montata ca echipament standard pe numeroase autoturisme de serie, in pofida faptului ca, la momentul respectiv, tehnologia era atat de revolutionara, incat a trebuit modificata legislatia inainte de a putea rula pe drumuri.
DUNLOP introduce sistemul de blocare a talonului DENLOC ca parte integranta a sistemului Denovo 2, succesorul sistemului original roata si Anvelopa "run on flat".
Noul sistem DENLOC este prevazut cu taloane noi montate pe Anvelopa pentru a o mentine atasata de janta chiar si atunci cand rulati cu Anvelopa dezumflata.
In 1994, DUNLOP prezinta prima Anvelopa din lume cu centura de constructie ultrausoara, reducand greutatea totala a vehiculului cu pana la 12 kg pentru un consum imbunatatit de combustibil si durata mai lunga de viata a anvelopei.
In 2008, au dezvo.
Acest pionier al vitezei la sol a inregistrat un nou record de 394,19 mph (634,39 kph) in 1947, care a fost doborat abia in 1963, de propulsia cu aer cald.
DUNLOP lanseaza o Anvelopa fara camera ce prezinta un strat de autoetansare, pentru prevenirea pierderilor ulterioare de aer in cazul unei pene de cauciuc.
Pana in 1954, cand imbunatatirile ulterioare au facut inutila existenta stratului de etansare, s-a estimat ca numarul de pene de cauciuc din cauza carora apareau intarzieri in trafic s-a redus de la una la 16.000 mile (in cazul anvelopelor cu camera) la una la 80.000 mile (la cele fara camera).
In 1952, un Jaguar de tip C care concura pe circuitul de la Le Mans devine prima masina de curse care foloseste intr-o competitie frane cu disc moderne, o inovatie majora elaborata de Dunlop.
In 1993, compania deschide prima fabrica europeana la Hanau, Germania.
In 1898, activitatea se dezvoltase deja peste capacitatea unitatii din Dublin, iar productia este transferata mai intai la Coventry, in Anglia, iar apoi, in 1902, la unitatea de productie de 400 de acri (1.618.743 metri patrati) din Birmingham, Anglia, cunoscuta ulterior in lume sub numele de Fort Dunlop.
Anii interbelici sunt caracterizati de batalia pentru depasirea recordului de viteza la sol, cei mai curajosi conducatori auto incercand sa castige titlul de cel mai rapid din lume.
Anvelopele DUNLOP joaca un rol urias, anvelopele fara profil DUNLOP fiind utilizate pe prima masina cu care Malcolm Campbell de la Bluebird depaseste recordul de 300 mph in 1935.
Subtiri, usoare, rezistente la miscarea de rotatie si capabile sa reziste la viteze de aproximativ 500 mph (804,67 kph), anvelopele DUNLOP sunt utilizate si de Sir John Cobb.
Ltd, iar productia comerciala de anvelope pentru autoturisme incepe spre sfarsitul anului 1890.
Pana in 1895, anvelopele DUNLOP sunt vandute si in Franta si Canada, fiind produse in Australia si in Statele Unite ale Americii.
DUNLOP primeste un brevet pentru Anvelopa pneumatica in 07 decembrie 1888, iar "bicicletele de siguranta", echipate cu anvelope umplute cu aer, devin imediat foarte populare.
In anul urmator, la Dublin, se naste DUNLOP Pneumatic Tyre Co.
Indicele de sarcina 88 semnifica o capacitate de incarcare pe fiecare roata.
Indicele de viteza este T, iar acest lucru arata ca anvelopele permit o viteza corespunzatoare.
Anvelopa vara DUNLOP SP StreetResponse 2 185/65 R15 88T (560 kg, 190 km/h)