Apology. De Spectaculis. Minucius Felix: Octavius, Hardback/Minucius Felix

Apology. De Spectaculis. Minucius Felix: Octavius, Hardback/Minucius Felix

Detalii Apology. De Spectaculis. Minucius Felix:

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
192.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Harvard University Press

Produs actualizat în urmă cu 9 zile
Descriere YEO:

Apology. De Spectaculis. Minucius Felix: - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Apology. De Spectaculis. Minucius Felix: de la Harvard University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Apology. De Spectaculis. Minucius Felix: Octavius, Hardback/Minucius Felix din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 192.99 Lei

Caracteristicile produsului Apology. De Spectaculis. Minucius Felix:

  • Brand: Harvard University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Apology. De Spectaculis. Minucius Felix: Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Apology. De Spectaculis. Minucius Felix: de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Tertullian (c. 150-222 CE) founded a Christian Latin language and literature, strove to unite the demands of the Bible with Church practice, defended Christianity, attacked heresy, and pondered morality. Octavius by Minucius, an early Christian writer of unknown date, is a debate between belief and unbelief that depicts Roman religion and society. Publisher: Harvard University Press Author(s): Minucius Felix Illustration(s): Index Translator: Gerald H. Rendall Number of pages: 480 Collection: Loeb Classical Library Publication date: 1931 Dimensions: 168 x 109 x 26 Cover type: Hardback

Apology. De Spectaculis. Minucius Felix: Octavius, Hardback/Minucius Felix - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Harvard University Press