Arguing About Tastes | David M. Kreps

Arguing About Tastes | David M. Kreps

Detalii Arguing About Tastes | David

carturesti.ro
Vânzător
carturesti.ro
Pret
121 Lei
Categorie (vânzător)
Carte straina
Marca
Columbia University Press

Produs actualizat în urmă cu 18 zile
Descriere YEO:

Arguing About Tastes | David - Disponibil la carturesti.ro

Pe YEO găsești Arguing About Tastes | David de la Columbia University Press, în categoria Carte straina.

Indiferent de nevoile tale, Arguing About Tastes | David M. Kreps din categoria Carte straina îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Caracteristici și Avantaje ale produsului Arguing About Tastes | David

  • Departament: gaming-carti-birotica
  • Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.

Preț: 121 Lei

Caracteristicile produsului Arguing About Tastes | David

  • Brand: Columbia University Press
  • Categoria: Carte straina
  • Magazin: carturesti.ro
  • Ultima actualizare: 11-11-2024 01:46:56

Comandă Arguing About Tastes | David Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Arguing About Tastes | David de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Mainstream economics considers individual preferences to be fixed and unchanging. Although psychologists and other social scientists explore how tastes are formed, influenced, and evolve, it is not considered "proper" in orthodox economics to do so. Arguing About Tastes makes the case that economists should abandon the principle that preferences are fixed and instead incorporate into their work how context and experience shape individual tastes.David M. Kreps argues that the discipline must account for dynamic personal tastes when it comes to understanding social exchange, emphasizing human resource management and on-the-job behavior. He develops formal models that illustrate the power of intrinsic motivation and show why applying extrinsic incentives can be counterproductive. Kreps weighs the advantages and disadvantages of the principle de gustibus non est disputandum: there is no arguing about tastes. He calls for a new era of economics in which preferences are taken into account-and not for granted.

Arguing About Tastes | David M. Kreps - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Columbia University Press