Capacitatea de a ține un discurs în fața unui public și de a convinge este esențială pentru a avea succes.
La Editura Litera, de același autor, au apărut Cum să ai o viață mai bună, Principiile succesului, Cum să-ți (re)lansezi cariera, Cum să învingi grijile și stresul, Cum să comunici eficient, 10 pași pentru o viață împlinită și Viața este scurtă, trăiește-o din plin..
Născut într-o familie săracă din Missouri, Carnegie a devenit unul dintre cei mai apreciați autori americani, cărțile lui ajungând în bibliotecile a milioane de cititori din întreaga lume.
Descoperă cum să impresionezi și să convingi, cum să stârnești interesul publicului, cum să spui clar ce ai de spus și care sunt elementele esențiale ale unui discurs de succes! „Există vreun motiv ca să nu poți gândi în poziție verticală, în fața unui auditoriu, la fel de bine cum o faci așezat? Există vreun motiv ca să simți un gol în stomac și să te apuce tremuratul când te ridici în picioare și te adresezi unui public? Nu se poate să nu-ți dai seama că problema aceasta poate fi remediată, că instruirea și exercițiul vor eroda, cu timpul, teama de a vorbi în public și îți vor da încredere în tine însuți.“ Dale Carnegie Dale Breckenridge Carnegie (noiembrie 1888–noiembrie 1955) a fost un scriitor american, pionier al dezvoltării personale și creatorul unor cursuri faimoase de vânzări, de vorbit în public și de abilități interpersonale.
Conwell, „Cum gândește omul“, de James Allen, și „Un mesaj pentru García“, de Elbert Hubbard.
Aceasta păstrează anexa apărută în prima ediție, în care Carnegie discută despre trei texte clasice ale dezvoltării personale „Hectare de diamante“, de Russell H.
Pell, consultant cu experiență la Dale Carnegie amp
Associates, Inc., rămâne fidelă ideilor și metodelor originale.
Cu un limbaj pe înțelesul tuturor și exemple potrivite pentru cititorul din secolul XXI, ediția actualizată și revizuită de Arthur R.
Dale Carnegie era sigur că oricine poate deprinde această abilitate parcurgând câțiva pași de bază pe care îi prezintă în Arta de a vorbi convingător, apărută prima dată în 1926, una dintre cele mai apreciate cărți din domeniu.
Capacitatea de a ține un discurs în fața unui public și de a convinge este esențială pentru a avea succes