Manualul de Arte vizuale si abilitati practice - Clasa a IV-a este rodul unui studiu indelungat (care a durat 25 de ani) asupra pedagogiei de arta si a psihologiei copilului, aplicand astfel descoperiri de ultima ora in psihologie, filosofia educatiei si pedagogia de arta.
Coroboreaza valorile perene ale invatamantului traditional si ale invatarii formale cu inovatiile tehnicilor de invatare nonformala si informala, avand atat un rol proiectiv al emotiilor, cat si unul terapeutic, prin stimularea exprimarii verbale si nonverbale..
Copilul este invitat sa cante, sa scrie, sa recite, sa danseze, sa joace teatru, sa faca fotografie si film, sa construiasca etc.
Stimuleaza copilul, aratandu-i evantaiul tuturor ramurilor artistice si lasandu-l sa descopere frumusetea fiecareia dintre cele sapte arte.
Urmareste dezvoltarea potentialului, a sensibilitatii si a caracterului copilului prin tehnici artistice sau prin investigatie ludica.
Abordeaza integrat toate materiile, fixand prin arta cunostinte dobandite la alte discipline.
Este pilotat in prealabil in diverse institutii de invatamant, atingand grupuri-tinta cu nevoi si pregatire diverse, respectand, chiar si in aceste conditii, un unic curriculum national, pe care-l introduce copiilor intr-o forma aplicata, diversa.
Manualul de Arte vizuale si abilitati practice - Clasa a IV-a este rodul unui studiu indelungat (care a durat 25 de ani) asupra pedagogiei de arta si a psihologiei copilului, aplicand astfel descoperiri de ultima ora in psihologie, filosofia educatiei si pedagogia de arta