In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri si fani din toate categoriile sociale, prin intermediul blogului sau, al cursurilor online, prelegerilor si bestsellerurilor sale.
AceAsta carte te invata cum sa identifici cel mai mic public viabil, cum sa profiti de semnele si semnalele potrivite ca sa-ti pozitionezi oferta, cum sa obtii increderea si permisiunea pietei tinta, cum sa folosesti povestile pe care publicul si le spune despre statut, afiliere si dominanta, cum sa remarci oportunitatile de a crea si a elibera tensiunea si cum sa le oferi altora instrumentele potrivite pentru a-si atinge obiectivele..
Marketingul cu adevarat puternic se bazeaza pe empatie, pe generozitate si pe munca emotionala.
Nu fac doar zgomot, ci fac lumea mai buna.
Ei folosesc marketingul ca sa rezolve problemele altora.
In centrul abordarii sale sta o idee principala: marketerii de succes nu folosesc consumatorii ca sa rezolve problemele companiei lor.
Acum, Seth Godin ofera pentru prima data bazele cunostintelor sale despre marketing, intr-un singur ambalaj, accesibil si atemporal.
Este inventatorul a nenumarate idei si fraze care si-au facut loc in limbajul comercial, de la marketingul pe baza de permisiune la vaca mov, triburi sau hopuri.
In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri si fani din toate categoriile sociale, prin intermediul blogului sau, al cursurilor online, prelegerilor si bestsellerurilor sale