Audiobook. Big Data - Viktor Mayer-Schonberger, Kenneth Cukier

Audiobook. Big Data - Viktor Mayer-Schonberger, Kenneth Cukier

Detalii Audiobook. Big Data - Viktor

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
63 Lei
Categorie (vânzător)
Audiobook
Marca
Viktor Mayer-Schonberger

Produs actualizat în urmă cu 5 zile
Descriere YEO:

Audiobook. Big Data - Viktor - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Audiobook. Big Data - Viktor de la Viktor Mayer-Schonberger, în categoria Audiobook.

Indiferent de nevoile tale, Audiobook. Big Data - Viktor Mayer-Schonberger, Kenneth Cukier din categoria Audiobook îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Caracteristici și Avantaje ale produsului Audiobook. Big Data - Viktor

  • Departament: tv-audio-video-foto
  • Îți aduce cele mai noi tehnologii în domeniul foto-video și audio.

Preț: 63 Lei

Caracteristicile produsului Audiobook. Big Data - Viktor

  • Brand: Viktor Mayer-Schonberger
  • Categoria: Audiobook
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Audiobook. Big Data - Viktor Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Audiobook. Big Data - Viktor de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
O revolutie care va transforma felul in care traim, muncim si gandim Big Data: A Revolution That Will Transform How We Live, Work, and Think de Viktor Mayer-Schonberger si Kenneth Cukier este un audiobook care, in ciuda complexitatii problematicii pe care o abordeaza, este captivant si usor de citit. Traim in plin „potop digital”, la doar 50 de ani de cand computerele au patruns in masa in societate si am ajuns sa ne multumim cu un simplu „ce” in loc de „de ce?”. Dihotomia trecut / prezent s-a transformat in dihotomia small data / big data, iar transformarile lumii viitorului abia au inceput. Autorii reusesc sa ne mentina interesul treaz, in ciuda subiectului destul de „scortos”, prin exemple extrem de interesante referitoare la modul in care big data ne simplifica existenta de zi cu zi. Cum a aparut Google Translate, cum putem combate cancerul vizand portiunea exacta din ADN-ul pacientului, cum a aparut PriceStats si de ce lumea afacerilor este dependenta de aceasta companie, de ce a renuntat Jeff Bezos la criticii literari ai Amazon sau de ce iPhone-ul a fost un telefon spion, sunt doar cateva dintre provocarile pe care vi le propune Big Data pe parcursul celor noua ore de auditie. Era big data pune sub semnul intrebarii felul in care traim si interactionam cu lumea. Lucrul cel mai surprinzator este ca societatea va trebui sa renunte la cautarea cauzalitatii in schimbul unor corelatii simple: nu va sti de ce ci doar ce. Viktor Mayer-Schonberger si Kenneth Cukier sunt doua somitati in materie de big data. Viktor Mayer-Schonberger este profesor de guvernanta si reglementare a internetului la Oxford Internet Institute, Universitatea Oxford. Schonberger este autorul a peste 100 de articole si a opt carti, facand parte din consiliile consultative ale mai multor companii si organizatii din toata lumea, printre care Microsoft si World Economic Forum. Kenneth Cukier este editorul de date al ziarului Economist si un comentator de seama in privinta dezvoltarii big data. Scrierile sale despre afaceri si economie au aparut in Foreign Affairs, New York Times, Financial Times si alte publicatii. Ne aflam, inca o data intr-un impas istoric in care „Dumnezeu a murit”. Asta inseamna ca certitudinile in care am crezut se schimba din nou. Dar, in mod ironic, ele sunt inlocuite de data aceasta de dovezi mai bune. Durata audiobook: 9 ore si 03 minute Lectura: Cosmin Sofron Ce inseamna big data? Big data se refera la lucrurile pe care le putem face la scara mare, dar nu le putem face la o scara mai mica, pentru a obtine noi perspective sau a crea noi forme de valoare, intr-un mod care schimba pietele, organizatiile, relatia dintre cetateni si guverne si multe altele. Cu alte cuvinte, big data inseamna, printre altele, softul creat de Google din 450 de milioane de modele matematice pentru a prevedea raspandirea virusului H1N1 in 2009 sau compania Farecast, infiintata de Oren Etzoni, care le da utilizatorilor posibilitatea sa isi achizitioneze bilete de avion la cel mai convenabil pret. Etzoni a creat acest soft cu ajutorul unei baze de date de rezervari de bilete de avion care facea estimari cu privire la evolutia preturilor. Big data marcheaza inceputul unei transformari majore. Asa cum telescopul ne-a oferit posibilitatea sa intelegem universul, iar microscopul ne-a permis sa intelegem microbii, tehnicile noi de colectare si analizare a unui volum urias de date ne vor ajuta sa intelegem lumea in feluri pe care abia acum incepem sa le intrezarim. Big data mai inseamna un „potop digital”. Amploarea acestuia ne este infatisata prin comparatie cu exemplul Bibliotecii din Alexandria. In secolul al III-lea inainte de Hristos aceasta reprezenta intreaga cunoastere a omenirii. „Potopul digital” care inunda acum lumea echivaleaza cu faptul ca fiecare persoana din ziua de azi este bombardata cu de 320 de ori mai multa informatie decat se estimeaza ca a adapostit Biblioteca din Alexandria. In 2013, intreaga cantitate a informatiilor stocate la nivel mondial era de 1,2

Audiobook. Big Data - Viktor Mayer-Schonberger, Kenneth Cukier - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Viktor Mayer-Schonberger