Cumpara de la grupdzc.ro

Audiobook. Captivat - Nir Eyal - Act si Politon


Audiobook. Captivat - Nir Eyal
35.2 Lei

Disponibil

(07-07-2024)
Cumpara de la grupdzc.ro

Produs vandut de grupdzc.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara audiobook. captivat - act si politon de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru audiobook. captivat - act si politon

Captivat Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte Hooked How To Build Habit-Forming Products de Nir Eyal se va dovedi un instrument deosebit de util pentru antreprenori marketeri product manageri si designeri care lucreaza la crearea de noi produse si la lansarea acestora pe piata.
Asadar o companie poate prezice potentialul unui produs de a crea obisnuinte reprezentand grafic doi factori Frecventa cat de des apare un comportament Utilitatea aparenta cat de folositor si de satisfacator este comportame.
Aceasta tehnica Amazon se bazeaza pe un studiu care arata ca interesul fata de un comerciant online creste atunci cand ii sunt oferite preturile concurente.
Amazon castiga bani din difuzarea reclamelor la companiile concurente ba mai mult decat atat utilizeaza banii pe care alte companii ii investesc in marketing pentru a raspunde altei nevoi a clientilor aceea de a gasi cu orice pret produsul pe care il cauta.
Si avem aici modelul Amazon care face un lucru pe care alte companii l-ar vedea total contraproductiv.
Cum ne putem maximiza sansele de a crea o noua obisnuinta Nir Eyal este de parere ca Pentru ca o actiune ocazionala sa devina obisnuinta utilizatorii trebuie sa perceapa un grad inalt de utilitate fie datorita faptului ca le provoaca placere fie datorita faptului ca evita neplacerile.
Asadar dusmanul noilor obisnuinte este chiar mintea umana care tinde sa revina la modurile vechi de actiona si a gandi.
Chiar si atunci cand ne schimbam rutinele caile neuronale raman gravate adanc in creierele noastre gata sa fie reactivate atunci cand ne pierdem concentrarea.
Probabil ca toti antreprenorii si oamenii de marketing se intreaba de ce Ei bine pentru ca cel mai mare dusman al noilor obisnuinte sunt vechile comportamente.
Cum se creeaza noile obisnuinte In tot acest proces cel mai dificil pare a fi sa creezi noi obisnuinte.
Scopul meu este sa iti ofer o intelegere mai profunda a modului in care anumite produse schimba ceea ce facem si prin extensie ceea ce suntem.
Captivat isi propune sa dezlantuie extraordinarele puteri noi pe care le au inventatorii si antreprenorii pentru a influenta viata de zi cu zi a miliarde de oameni.
Si atunci de ce nu reusesc toate companiile sa lanseze produse de succes atat timp cat reteta este atat de simpla Autorul ne ofera raspunsul la aceasta intrebare odata cu Captivat o carte in care a adunat rezultatele tuturor experientelor si studiilor pe care le-a efectuat timp de mai multi ani pe aceasta tema promitand ca Lucrarea de fata ii va invata pe inventatori cum sa creeze produse care sa ii ajute pe oameni sa faca lucrurile pe care si-au dorit sa le faca dintotdeauna dar care in lipsa unor solutii nu le fac.
Asadar cand se pune intrebarea Cum reusesc unele companii sa isi faca bunurile indispensabile Raspunsul este cat se poate de simplu Creandu-le consumatorilor obisnuinte.
Ce sunt obisnuintele Comportamente automate lucruri pe care le facem inconstient fara sa stam prea mult pe ganduri.
De ce Pentru ca aceste gadgeturi ne-au creat OBISNUINTE.
Statisticile arata ca 79 dintre oameni isi verifica telefonul dimineata in rastimp de 15 minute de la trezire o treime dintre americani ar prefera mai degraba sa renunte la sex decat sa isi piarda telefonul sau ca ne verificam telefoanele zilnic de in jur de 150 de ori.
Sta in puterea noastra sa schimbam ceea ce facem si ceea ce suntem Nir Eyal este Captivat ca noi toti de altfel de puterea pe care o are asupra noastra tehnologia.
Experienta acumulata in timp ce lucra la implementarea de campanii publicitare in lumea social gaming-ului l-a ajutat pe Nir Eyal la redactarea unui adevarat manual care sa ajute la crearea de noi produse pe care oamenii sa le iubeasca.
Articolele lui Nir Eyal apar de asemenea periodic in reviste de prestigiu precum Harvard Business Review The Atlantic TechCrunch si Psychology Today.
Pe blogul sau Nir abordeaza subiecte de interes despre interferenta dintre psihologie tehnologie si afaceri.
Autorul cartii Nir Eyal este un absolvent al Universitatii Harvard avand de asemenea un MBA obtinut la Stanford School of Business.
Captivat Cum sa creezi produse care formeaza obisnuinte Hooked How To Build Habit-Forming Products de Nir Eyal se va dovedi un instrument deosebit de util pentru antreprenori marketeri product manageri si designeri care lucreaza la crearea de noi produse si la lansarea acestora pe piata


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse