Descriere YEO:
Pe YEO găsești Audiobook. Cele 4 lentile ale de la Act si Politon, în categoria Sfaturi Practice.
Indiferent de nevoile tale, Audiobook. Cele 4 lentile ale inovatiei - Rowan Gibson din categoria Sfaturi Practice îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 57.6 Lei
Caracteristicile produsului Audiobook. Cele 4 lentile ale
- Brand: Act si Politon
- Categoria: Sfaturi Practice
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Audiobook. Cele 4 lentile ale Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Audiobook. Cele 4 lentile ale de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Cele 4
lentile ale INOVATIEI Un instrument puternic pentru gandirea creativa The Four Lenses of Innovation A Power Tool for Creative Thinking de
Rowan Gibson poate fi considerat un manual de inovatie pentru toti cei care isi doresc sa devina mai creativi sa vada diferit lucruri pe care generatii si generatii de oameni le-au vazut pana acum intr-un singur mod sau mai bine zis in acelasi mod sau sa isi invete creierul sa ignore cliseele si sa inceapa sa construiasca idei noi. Autorul cartii
Rowan Gibson este recunoscut drept unul dintre cei mai insemnati lideri in privinta
inovatiei in domeniul afacerilor. Presa l-a numit Dl. Inovatie Marele Maestru al Inovatiei sau un guru printre alti guru pentru expertiza lui dovedita in domeniul
inovatiei prin intermediul celor doua bestselleruri ale sale Rethinking the Future Regandirea viitorului si Innovation to the Core Inovatie pana in miezul lucrurilor .
Gibson este totodata fondatorul si presedintele Imagination Bridge un cabinet de consultanta in inovatie la nivel global si cofondatorul Innovation Excellence cel mai popular site de inovatie din lume.
Cele 4
lentile ale INOVATIEI este cartea care face mai mult decat sa iti arate cum apar ideile geniale in ce imprejurari si la ce fel de oameni ea iti ofera o formula de urmat in acest sens. Autorul arata cu degetul spre marile minti geniale ale acestui secol Steve Jobs Sir Richard Branson sau Jeff Bezos si ale secolelor trecute Thomas Edison Henry Ford sau Walt Disney si iti spune si tu poti fi la fel de creativ ca ei Practic de la Renastere incoace de cand oamenii au incetat sa mai vada creativitatea ca pe un atribut prin excelenta in oricine poate fi autorul unei idei geniale. Cu anumite conditii insa.
Rowan Gibson ne dezvaluie asadar in cartea de fata patru perspective mentale patru tipare de gandire care au fost caracteristice modului de gandire renascentist si care au devenit combustibilul creativitatii si
inovatiei in aceasta era incitanta si profund transformatoare . Aceste formula crede el poate sta la baza eforturilor de inovatie din oricare companie. Este vorba despre Contestarea ortodoxiilor Valorificarea tendintelor Canalizarea resurselor Intelegerea nevoilor CONTESTAREA ORTODOXIILOR Gibson doreste in acest capitol sa trezeasca in fiecare dintre cititorii sai omul Renasterii acel om capabil de a gandi impotriva curentului de a contesta idei ce nu au fost niciodata contestate sau de a pune intrebari care nu au fost niciodata puse. Caci prin asta s-au diferentiat oamenii Renasterii de semenii lor din alte epoci. Iar nonconformismul si dorinta lor de a contesta adevaruri general acceptate pana atunci a dus la unele dintre cele mai revolutionare descoperiri din istoria lumii. VALORIFICAREA TENDINTELOR Pentru a se face inteles in legatura cu aceasta conditie a inovatiei Gibson ne ofera exemplul lui Francesco Petrarca unul din principalii precursori ai Renasterii care in loc sa se adapteze la lumea in care s-a nascut a inceput sa se gandeasca la cum ar trebui sa fie omenirea in viitor declansand astfel o avalansa de schimbari pe tot globul si punand astfel bazele lumii moderne. Cu alte cuvinte valorificarea tendintelor inseamna sa recunosti potentialul viitor al evolutiilor care apar si sa le folosesti pentru a crea noi oportunitati. CANALIZAREA RESURSELOR Aceasta conditie a inovatiei se refera la capacitatea de a recombina abilitati si bunuri de care te folosesti la un moment dat cu unicul scop de a da nastere la noi oportunitati la solutii cu totul si cu totul iesite din comun. Autorul exemplifica aici cu modelul lui Johannes Gutenberg care s-a folosit de toate cunostintele pe care le avea ca aurar si de tehnologiile pe care le avea la dispozitie in momentul respectiv le-a recombinat si a dat nastere tiparului modern care a marcat o adevarata Revolutie in intreaga lume. La fel a facut si Filippo Brunelleschi aurarul si sculptorul care a inventat primul ceas portabil din lume dar care a ramas mai degraba cunoscut in istorie pentru arhitectura cupolei Catedralei din Florenta. INTELEGEREA NEVOILOR Marii inovatori ai lumii s-a