Descriere YEO:
Pe YEO găsești Audiobook. Imbratiseaza-ti clientii - Jack de la Jack Mitchell, în categoria Audiobook.
Indiferent de nevoile tale, Audiobook. Imbratiseaza-ti clientii - Jack Mitchell din categoria Audiobook îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Caracteristici și Avantaje ale produsului Audiobook. Imbratiseaza-ti clientii - Jack
- Departament: tv-audio-video-foto
- Îți aduce cele mai noi tehnologii în domeniul foto-video și audio.
Preț: 49 Lei
Caracteristicile produsului Audiobook. Imbratiseaza-ti clientii - Jack
- Brand: Jack Mitchell
- Categoria: Audiobook
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Audiobook. Imbratiseaza-ti clientii - Jack Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Audiobook. Imbratiseaza-ti clientii - Jack de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Imbratiseaza-ti
clientii: Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare / Hug Your Customers: The Proven Way to Personalize Sales and Achieve Astounding Results de
Jack Mitchell se adreseaza tuturor celor care au o afacere proprie sau care lucreaza in vanzari sau in relatiile cu
clientii. Asta pentru ca familia
Mitchell – proprietara celebrelor magazine Mitchells - a creat un adevarat imperiu facand un lucru extrem de simplu aparent, si anume, punand relatia cu
clientii pe primul loc in business-ul ei si perfectionandu-si mereu modul in care i-a tratat si a mentinut relatia cu acestia. Asadar, orice proprietar de business sau om de vanzari care va asculta acest audiobook va avea ceva de invatat din el. In plus, stilul simpatic si plin de umor al lui
Jack Mitchell va face ascultarea acestui audiobook si foarte placuta, nu doar utila, pregatindu-te totodata pentru perioadele grele din economie cu un plan de business fezabil care iti va ajuta afacerea sa reziste.
Jack Mitchell, presedintele magazinelor Mitchells si totodata un talentat autor si orator, a absolvit Universitatea Berkeley din California cu un master in istoria Chinei planuind sa devina diplomat in relatiile dintre China si Statele Unite. Mai tarziu, s-a alaturat insa afacerii demarate de parintii sai in anul 1958 sub numele de „Ed Mitchell\'s” in Westport, Connecticut (SUA). Micul magazin de haine de 74 de metri patrati care vindea la inceput doar cinci modele de costume barbatesti, a cucerit treptat din ce in ce mai mult teren pe piata americana, ajungand astazi un mic imperiu de patru miliarde de dolari care comercializeaza haine si bijuterii de lux pentru cei mai pretentiosi clienti ai Americii. Acest imperiu este actualmente condus de autorul audiobookului de fata, in conformitate cu filosofia de business inradacinata de parintii sai, aceea a imbratisarii. Pe scurt, aceasta filozofie sustine ca o afacere se poate dezvolta si prospera cu conditia ca toti cei implicati in ea sa respecte o singura conditie, si anume: sa dea dovada de pasiune, perseverenta, optimism, entuziasm si daruire in lucrul cu clientii. Magazinele Mitchells sunt cele care imbraca in prezent corporatistii din America, printre clientii lor numarandu-se directori executivi, presedinti, proprietari, directori financiari si sefi de departamente ai unor companii de referinta precum GE, IBM, Pepsi, Morgan Stanley, Apple, Google, Facebook, Twitter, Instagram, Xerox, etc. Vanzarile companiei se ridica anual la peste 125 de milioane de dolari. In debutul audiobookului, autorul povesteste cum i-a venit ideea. Evenimentul care i-a dat de gandit a avut loc in 2001 la o conferinta desfasurata la Carefree, Arizona (SUA) pe tema: „Gaura neagra din domeniul vestimentar”. Discutiile erau axate in principal pe dificultatile de natura economica pe care le intampinau afacerile cu haine in conditiile in care concurenta din acest sector era din ce in ce mai mare in acea perioada. La un moment dat, punandu-se intrebarea: cine isi cunoaste primii 100 de clienti? Jack Mitchell a fost uimit sa constate ca era singurul dintr-o sala intreaga care dadea un raspuns afirmativ la aceasta intrebare. Jack Mitchell si-a dat astfel seama ca se numara printre putinii antreprenori care stiu ca secretul pentru a avea o afacere de succes este sa iti cunosti clientii. Si, mai mult decat atat, sa ii tratezi cu respect si grija. Asadar, Jack Mitchell se bazeaza nu numai pe experienta personala pentru a-ti arata cum sa creezi relatii care atrag vanzari, astfel incat afacerea sa mearga bine fara ca tu sa faci eforturi colosale, el este mostenitorul unei traditii, asadar a unei experiente acumulate in timp si testate indelung. Audiobookul de fata este impartit in noua parti dupa cum urmeaza: Partea I - Curs introductiv de imbratisari In cel mai simplu sens, o imbratisare este orice depaseste asteptarile unui client. Poate sa fie ceva banal, ca un zambet sau o privire in ochi. Ar putea fi o strangere ferma de mana. Ar putea fi servirea mai rapida a unui client nou. Ar putea