Avizat M. „Pentru conceperea ei, am incercat sa ma pun in locul unui elev ocupat cu multe discipline de studiu, cu proiecte colaterale si, eventual, cu planuri de admitere la facultate, dar care este dornic sa aprofundeze domeniile din aria comunicarii si a literaturii, absolut necesare, de altfel, pentru succesul in orice domeniu de activitate.” ( Cuvant-inainte ). 30 de teste de antrenament (Subiectul I), incadrate in diverse Arii tematice, astfel incat fiecare elev sa aleaga domeniile pe care simte ca nu le stapaneste sau care corespund obiectivelor/ preocuparilor sale; planuri de raspuns la textul argumentativ (Poti avea in vedere!), pentru ambele abordari ale temei puse in discutie (DA/NU); 60 de teste de antrenament (Subiectul al II-lea), precedate de sectiunile Raporteaza-te la context! (repere utile ancorarii intr-o epoca literara/curent/tendinta/directie/orientare estetica etc.) si Filtreaza ideile in functie de subiect! (indicatii necesare intelegerii textelor si rezolvarii sarcinii de lucru); organizarea instrumentala a testelor, in spiritul particularitatilor fiecarei teme din programa scolara; interpretari structurate ale textelor apartinand autorilor din programa de examen (Subiectul al III-lea); 20 de teste pentru consolidare si recapitulare care respecta structura subiectelor de Bacalaureat, urmate de sugestii de raspuns gandite interactiv. 2019 Indrumar de studiu adresat in principal elevilor care se pregatesc pentru examenul de Bacalaureat (sistematizare ↔ antrenare ↔ evaluare), lucrarea Invata singur! Teme de lucru pentru Bacalaureat este organizata dupa principiul eficientei si al invatarii personalizate, care ii ofera utilizatorului posibilitatea de a-si concepe un parcurs de invatare adecvat necesitatilor sale. 11. 5318/21. nr.
M. conform O.
C.
E.
Avizat M