Basic Marketing Research: Pearson New International Edition. 4 ed, Paperback/Naresh Malhotra

Basic Marketing Research: Pearson New International Edition. 4 ed, Paperback/Naresh Malhotra

Detalii Basic Marketing Research: Pearson New

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
534.99 Lei 535.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Pearson Education Limited

Produs actualizat în urmă cu 15 zile
Descriere YEO:

Basic Marketing Research: Pearson New - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Basic Marketing Research: Pearson New de la Pearson Education Limited, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Basic Marketing Research: Pearson New International Edition. 4 ed, Paperback/Naresh Malhotra din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 534.99 Lei

Caracteristicile produsului Basic Marketing Research: Pearson New

  • Brand: Pearson Education Limited
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Basic Marketing Research: Pearson New Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Basic Marketing Research: Pearson New de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
For undergraduate-level courses in Marketing Research. With a hands-on, do-it-yourself approach, Malhotra offers a contemporary focus on decision making, illustrating the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions. Publisher: Pearson Education Limited Author(s): Naresh Malhotra Number of pages: 676 Publication date: 2013 Dimensions: 273 x 214 x 22 Cover type: Paperback / softback

Basic Marketing Research: Pearson New International Edition. 4 ed, Paperback/Naresh Malhotra - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Pearson Education Limited