Basic Marketing Research: Pearson New International Edition - Naresh Malhotra

Basic Marketing Research: Pearson New International Edition - Naresh Malhotra

Detalii Basic Marketing Research: Pearson New

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
488.98 Lei 611.22 Lei
Categorie (vânzător)
Economics, Finance, Industry
Marca
Naresh Malhotra

Produs actualizat în urmă cu 1 lună
Descriere YEO:

Basic Marketing Research: Pearson New - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Basic Marketing Research: Pearson New de la Naresh Malhotra, în categoria Economics, Finance, Industry.

Indiferent de nevoile tale, Basic Marketing Research: Pearson New International Edition - Naresh Malhotra din categoria Economics, Finance, Industry îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 488.98 Lei

Caracteristicile produsului Basic Marketing Research: Pearson New

  • Brand: Naresh Malhotra
  • Categoria: Economics, Finance, Industry
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 25-10-2024 01:12:27

Comandă Basic Marketing Research: Pearson New Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Basic Marketing Research: Pearson New de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
For undergraduate-level courses in Marketing Research. With a hands-on, do-it-yourself approach, Malhotra offers a contemporary focus on decision making, illustrating the interaction between marketing research decisions and marketing management decisions.

Basic Marketing Research: Pearson New International Edition - Naresh Malhotra - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Naresh Malhotra