Bateria traditionala cu electrolit lichid ramane solutia optima pentru multe tipuri de motociclete datorita numarului mare de tipodimensiuni.
Bateria uzata se poate preda curierului caz in care cumparatorul va suporta costul transportului sau unitatii de service la care se va face montajul verificarea bateriei noi achizitionate caz in care va acoperii costul lucrarii..
In caz contrar aceasta taxa intra intr un fond special.
Suma poate fi recuperata in termen de 30 de zile de la data cumpararii bateriei noi daca ne returnati bateria veche uzata pe baza chitantei emise.
Daca nu oferiti bateria veche uzata la schimb va trebui sa platiti o taxa pentru depozitul de mediu in valoare de 10 din pretul acumulatorului.
Conform legii (HG 1132 2008) pretul acumulatorului este cu bateria veche uzuata la schimb.
Apoi se preseaza dopurile pe elementi si bateria poate fi folosita.
Electrolitul se introduce in elementi prin presare scurgere dupa care se lasa circa 45 de minute in repaus.
Cutia contine un flacon cu electrolit.
Necesita intretinere minima.
Electrolitul aflandu se in stare lichida intre placile de plumb exista riscul scurgerii electrolitului motiv pentru care se poate monta doar vertical.
Bateria traditionala cu electrolit lichid ramane solutia optima pentru multe tipuri de motociclete datorita numarului mare de tipodimensiuni