Acest nou design de tub este mai rigid comparativ cu cel standard si ofera mai multa siguranta chiar si pe teren dificil datorita elasticitatii minime din partea de fata a cadrului.
Specificatii Model : Unisex Cadru : Full suspension Tip : Trail All mountain Diametru roata : 27.5 29 Sistem franare : Disc hidraulic Transmisie : Cu viteze Material cadru : Carbon Furca : Cu suspensie Amortizor spate : Fox Float DPS EVOL 184x44mm Open Medium Firm Mode Angrenaj (Foi) : FSA CK 745 170mm 15T Anvelopa fata : Schwalbe Nobby Nic Add.
In acest fel este utilizat mai putin material deoarece straturile individuale sunt pozitionate mai precis si mai sigur.
Asta se datoreaza unei forme interne care asigura forma perfecta a cadrului in timpul procesului de stratificare.
Procesul Advanced Twin Mold elimina riscul de indoire al fibrelor de carbon in timpul procesului de intarire.
Canalul din sectiunea frontala are un tub format special pentru a gazdui bateria oferind o pozitie foarte joasa in triunghiul principal.
Avand zona butucului pedalier extrem de rigida ce actioneaza ca leagan pentru motorul electric pentru bascula spate si pentru amortizor.
Pentru a cobori centrul de greutate si pentru a obtine o experienta agila am dotat bicicletele electrice cu noile cadre cu o constructie inovativa.
Nu mai este nevoie de adaptor cu suruburi si mai putine piese inseamna greutate mai mica in acest caz cu 30g.
Prinderea post mount pentru frana de spate este prezenta pe toate cadrele din carbon si toate modelele de top din aluminiu.
Balansoarul Trail Motion Rocker este construit dintr o singura bucata este foarte rigid si usor si permite suspensiei sa reactioneze rapid si stabil in orice situatie.
Aceasta solutie este o opera de arta.
Optiunea stealth ready permite integrarea unei tijei de sa reglabile cu cablu tras prin cablu.
Acest fapt este dovedit de multe teste in reviste site uri de specialitate in ultimii ani.
Prin pozitionarea atenta a pivotilor obtinem un comportament bun al bicicletei atat pe urcare cat si pe coborare.
Pentru a avea o cursa a suspensiei spate mereu activa si total utilizabila fara ca triunghiul balansor sa fie afectat de forte de pedalare sau franare folosim un design cu 4 pivoti unul dintre ei fiind pozitionat pe chainstay.
Efficient Trail Control garanteaza performante maxime ale suspensiei absoarbe de la cele mai mici la cele mai mari denivelari evita balansul nedorit si pune in permanenta la dispozitie toata cursa suspensiei.
Asa ia nastere Agile Trail Geometry mai multa libertate de miscare mai multa manevrabilitate mai multa distractie.
Prin urmare centrul de greutate este mai jos.
Acesta include: tub superior mai jos constructie mai compacta a cadrului si o inaltime totala mai mica a tubului superior al cadrului.
Pentru a beneficia de avantajele Agile Ride Geometry si pe traseele agresive am adaptat acest concept si la bicicletele din aceasta gama.
Trecerea cablurilor prin interiorul cadrului ofera multe avantaje: cablurile sunt protejate de noroi si au o viata mai lunga lipsa camasilor inseamna greutate mai mica si un design elegant si curat.
Dupa multe cercetari am gasit o configuratie potrivita in colaborare cu Fox Racing Shox testata extensiv pe toate bicicletele CUBE full suspension.
Cinematica avansata a suspensiei lucreaza corect doar daca amortizorul spate este bine setat de fabrica.
Creste rigiditatea rotii de 27.5 cu 14 si a cele de 29 cu 21 .
Butucul este cu 3mm mai lat in ambele parti.
Tehnologia Boost 148mm ofera o manevrabilitate precisa pe orice traseu in orice situatie.
Acum se pot monta urechi de schimbator direct mount care imbunatatesc pecizia si rigiditatea schimbatoarelor de pinioane.
Am optimizat noul design de drop out bazandu ne pe sistemul Syntace X12 through axle.
Folosim aceasta metoda in principal pentru a reduce greutatea.
Pe cadrele din aluminiu periat sau lustruit si pe cadrele HPC din carbon toate logo urile si grafica sunt aplicate in vopsea multi strat.
Diametrul mai mare din partea de jos ajuta si furcile cu acest tip de gat devenind mai rigide si crescand astfel prezicia directiei.
Acest nou design de tub este mai rigid comparativ cu cel standard si ofera mai multa siguranta chiar si pe teren dificil datorita elasticitatii minime din partea de fata a cadrului