Manualul este aprobat prin Ordinul nr.
Evaluarea cunostintelor dobandite se realizeaza printr-o varietate de mijloace: selectia raspunsurilor, corespondenta, completarea enunturilor lacunare, raspunsuri libere, asocieri, completari ale desenelor, formularea de concluzii sau ipoteze, interpretarea graficelor, intocmirea unor scheme grafice, aplicarea cunostintelor la situatii noi..
Astfel, demersul pedagogic al autorilor vine in intampinarea formarii la elevi a unei atitudini responsabile fata de propria sanatate si de cea a colectivitatii in care traieste.
Informatiile noi din domeniul fiziologiei, bazate pe acumularile anterioare in cunostinte anatomice, sunt expuse cu claritate, corespunzator cerintelor moderne ale predarii, si completate de experimente elocvente, pentru a caror realizare nu se impune folosirea unei aparaturi sofisticate.
Fara a aglomera teoretizarile, lectiile prezinta informatiile fundamentale, demne de a fi retinute, raspunzand totodata unor comandamente esentiale: acumularea de cunostinte bine organizate si structurate, deprinderea unor metode de investigare si de rationament, dezvoltarea atitudinii stiintifice.
Notiunile introduse se bucura de corectitudine, rigoare stiintifica, dar si de accesibilitate.
Cu un aparat ilustrativ complex, in corelatie cu elementele lectiilor, lucrarea recurge la o structura recurenta a acestora, in cadrul careia o fisa de evaluare, un set de lucrari practice (Practicum) se sustin reciproc in conturarea demersului didactic.
Manualul este structurat tematic conform ariei curriculare recomandate de MEC, fiind recomandat studiului obiectului pe parcursul a 52 de ore. 2005, in urma ultimei licitatii organizate de catre Ministerul Educatiei si Cercetarii si este realizat in conformitate cu programa analitica aprobata de MEC. 06. 4446 din 19.
Manualul este aprobat prin Ordinul nr