Blanks, Print, Space, and Void in English Renaissance Literature. An Archaeology of Absence, Hardback/***

Blanks, Print, Space, and Void in English Renaissance Literature. An Archaeology of Absence, Hardback/***

Detalii Blanks, Print, Space, and Void

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
390.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Oxford University Press

Produs actualizat în urmă cu 29 minute
Descriere YEO:

Blanks, Print, Space, and Void - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Blanks, Print, Space, and Void de la Oxford University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Blanks, Print, Space, and Void in English Renaissance Literature. An Archaeology of Absence, Hardback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 390.99 Lei

Caracteristicile produsului Blanks, Print, Space, and Void

  • Brand: Oxford University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 04-12-2024 01:37:01

Comandă Blanks, Print, Space, and Void Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Blanks, Print, Space, and Void de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Blanks, Print, Space, and Void in English Renaissance Literature is an inquiry into the blank or empty spaces encountered not just on the pages of printed books in c.1500-1700, but in Renaissance culture more generally. Publisher: Oxford University Press Author(s): Jonathan (Walter J. Ong, SJ, Chair in the Humanities, Department of English, Walter J. Ong, SJ, Chair in the Humanities, Department of English, Saint Louis University) Sawday Number of pages: 592 Publication date: 2023 Dimensions: 163 x 242 x 34 Cover type: Hardback

Blanks, Print, Space, and Void in English Renaissance Literature. An Archaeology of Absence, Hardback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Oxford University Press