Ruediger Dahlke intelege Boala drept un proces plin de sens drept o cale a sufletului de aducere in constienta a unor conflicte sufletesti nerezolvate.
Puncte centrale ale activitatii sale actuale formare in medicina arhetipica in terapia respiratiei si in psihoterapie in post si meditatii ghidate perfectionare de medici si tehnici de autoantrenare seminare de meditatii.
Pana in prezent activitatea sa a beneficiat de mai multe sute de traduceri in zeci de limbi.
Dethlefsen si mai recent Corpul ca oglinda a sufletului impreuna cu programele pe CD corespunzatoare.
Punctul central al interesului sau terapeutic il constituie dezvoltarea unei psihosomatici complete prin implicarea temelor spirituale care se exprima in cartile sale cum ar fi Boala ca simbol Depresia cai din noaptea intunecata a sufletului Agresiunea ca sansa Terapii ale bolilor femeiesti Boala ca sansa Puterea vindecatoare a bolii Boala ca drum Impreuna cu T.
Ruediger Dahlke s-a nascut in 1951 a studiat medicina la M nchen continuandu-si formarea ca medic naturist si psihoterapeut incepand din 1989 a intemeiat centrul de terapie de la Johanniskirchen impreuna cu sotia sa Margit incepand din 1978 si pana in 2003 a activat ca psihoterapeut si ca medic specializat in postul terapeutic fiind activ in calitatea de conducator de seminar si conferentiar pe plan international. med.
Dr.
Impreuna cu sotia sa Margit Dahlke a intemeiat Centrul de terapie din Schornach Johanniskirchen Niederbayern.
Apoi s-a perfectionat ca medic naturist aprofundand erse directii de terapie sufleteasca.
Ruediger Dahlke a studiat medicina la M nchen.
Asa de exemplu este inegalabil mai bine ca omul sa-si extinda si sa-si deschida inima in sensul iubirii fata de aproape decat sa lase aceasta atitudine sa se manifeste la nivel corporal sub forma dilatatiei cordului in cadrul insuficientei cardiace.
Din corelatiile simptomelor se contureaza cai interioare si exterioare in privinta modului in care pacientul se poate desprinde de boala.
Acestea sunt interpretate in legatura cu simbolistica fundamentala a organelor afectate.
Partea a doua a cartii contine registrul cu simptomele malae.
Privirea suplimentara aruncata asupra formei unei parti corporale face posibila o analiza si mai cuprinzatoare a situatiei incipiente avand in vedere cunoasterea faptului ca tot ceea ce are forma are si sens si semnificatie.
De exemplu este interpretata forma bratelor si a picioarelor sau a trunchiului si a barbiei.
In aceasta parte au fost expuse indicatii referitoare la limbajul formelor corpului.
In prima parte a acestei carti organizata in sistem alfabetic sunt expuse regiunile corporale si organele in interpretarea lor simbolica pentru omul sanatos.
Infaptuirea acestui proces de cunoastere si de crestere duce la bucuria de a trai si la implinirea personalitatii.
Asadar este nevoie sa se inteleaga interpretarea bolii si sa se transpuna constient in practica prelucrarea motivului de zi cu zi pasii evolutivi necesari.
Deoarece in cazul unei boli corpul devine scena pe care se manifesta procesele interioare cheia unei adevarate insanatosiri poate consta numai in preluarea de catre corp a acestei sarcini.
Persoana afectata face in felul acesta un pas in directia maturizarii si a insanatosirii sale profunde.
In conformitate cu aceasta parere Boala constituie o sansa de eliberare de elementele apasatoare si de reintegrare a aspectelor pierdute.
Ele sunt indicatii mai mult sau mai putin clare in privinta unor conflicte interioare reprezentand totodata indicatori in directia pasilor spre vindecare.
Simptomele malae sunt intelese ca mesaje sufletesti.
Ruediger Dahlke intermediaza o intelegere totala a bolii ce se bazeaza pe dialogul dintre corp si suflet.
El constituie un ajutor in procesul de autoajutorare facand posibila utilizatorului raportarea pe proprie raspundere la sarcinile de viata care sunt indicate de boala. 000 de simptome.
Acest compendiu contine peste 400 de tablouri clinice cu peste 1.
Pentru aceasta este necesar sa intelegem interpretarile simbolice ale simptomelor malae adica sa descifram mesajul bolii.
Ruediger Dahlke intelege Boala drept un proces plin de sens drept o cale a sufletului de aducere in constienta a unor conflicte sufletesti nerezolvate