Brand.
Ne-am ales cu grija cuvintele, exemplele si exercitiile, pentru a crea o carte accesibila tuturor celor care vor sa creeze afaceri care sa dainuiasca in timp..
Te vom ghida sa adopti un mod de gandire aparte, care sa te ajute sa ajungi la esenta si unicitatea afacerii pe care vrei sa o dezvolti.
Mai mult, in completarea informatiei din carte, ai acces si la 5 continuturi video secrete, inserate in cadrul anumitor capitole.
Asadar, prin cumpararea cartii tiparite, vei avea acces si la varianta digitala si audiobook, putand astfel sa-ti alegi stilul favorit de invatare.
Studiile au demonstrat faptul ca oamenii au preferinte diferite de a consuma informatia si de aceea, cartea a fost construita pornind de la sistemul VARK de invatare.
Cartea se intinde pe 250 de pagini si informatia este impartita in 17 capitole, fiecare dintre ele abordand cate un aspect important despre brandingul local si international.
Semnificatia pe care o are brandul pentru oameni este elementul care-i determina sa-l cumpere.
Tocmai asta face spectaculos un brand construit corect si de aceea reprezinta cel mai de pret bun al unei companii.
Oamenii cumpara insa, de cele mai multe ori, din ratiuni emotionale.
Jocul antreprenorial la alt nivel (Teorie si practica in marketing) este primul ghid complet in limba romana despre branding, adresat antreprenorilor romani si pasionatilor de marketing.
In lipsa unui brand bine definit, esti nevoit sa concurezi numai in baza pretului, ca in vremurile stravechi.
Brand