Descriere YEO:
Pe YEO găsești Brand Romania. Marea evadare dintre de la Bogdan Brinzas, în categoria Afaceri Economie.
Indiferent de nevoile tale, Brand Romania. Marea evadare dintre Miorita si Dracula - Bogdan Brinzas din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 59.9 Lei
Caracteristicile produsului Brand Romania. Marea evadare dintre
- Brand: Bogdan Brinzas
- Categoria: Afaceri Economie
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 18-10-2025 01:29:21
Comandă Brand Romania. Marea evadare dintre Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Brand Romania. Marea evadare dintre de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Brand Romania de
Bogdan Brinzas este o lucrare care imbina cercetarea academica riguroasa cu experienta practica a unuia
dintre pionierii brandingului in
Romania. Pornind de la teza sa de doctorat, autorul deschide o discutie necesara despre identitatea nationala si despre felul in care aceasta poate fi transpusa intr-un brand de tara coerent si credibil. Premisa de la care a plecat autorul a fost o idee fixa, perpetuata in timp:
Romania are nevoie de un brand conturat. De ce oare? Simplu, ca sa faca bani, utilizandu-si resursele aflate la indemana, sa ridice nivelul de trai al cetatenilor si sa creasca organic o reputatie pozitiva in peisajul international economic, politic, social si cultural. Pe parcurs, din aceasta idee s-au desprins urmatoarele: nevoia de autenticitate si renuntarea la formele fara fond. Cartea ofera o radiografie lucida a realitatilor romanesti: de la resursele naturale si culturale exceptionale, la vulnerabilitatile institutionale si sociale care ne-au impiedicat sa conturam pana acum o imagine clara pe scena internationala. In loc sa propuna solutii facile,
Brinzas construieste o argumentatie solida despre ceea ce inseamna autenticitate, consistenta si strategie pe termen lung. Un concept central al lucrarii este cel de "filoane identitare" - acele resurse istorice, culturale si simbolice care definesc felul de a fi roman si care pot sta la baza unui brand durabil. Analiza este completata de comparatii internationale, de studii de caz si de propuneri concrete, cu accent pe rolul turismului si al culturii ca vectori principali de imagine. Scris intr-un stil accesibil, dar ferm ancorat in metodologie si teorie, volumul se adreseaza atat specialistilor in comunicare, branding si politici culturale, cat si cititorilor preocupati de viitorul Romaniei.
Brand Romania nu este doar un eseu despre imagine, ci o invitatie la reflectie si actiune: cum ne vedem noi insine si cum dorim sa fim vazuti de ceilalti. Prin combinatia de analiza si viziune, cartea se impune ca o referinta pentru oricine crede ca imaginea unei tari nu se improvizeaza, ci se construieste cu rabdare, luciditate si incredere in propriile resurse. Concluzia de baza a autorului nu este foarte magulitoare pentru natura societatii romanesti contemporane: niciun demers real in directia conturarii unui brand nu este posibil daca Romania nu renunta definitiv la doua tare, le spun eu, care la noi se propaga istoric. Prima tara de depasit este trecerea de la o societate extractiva la o societate incluziva, deoarece societatile extractive sunt inchise, promoveaza doar interesele unor cercuri inchise si nu permit inovatia, dezvoltarea, implementarea de idei noi, modernizarea [...]; a doua tara care trebuie depasita, renuntarea cu orice pret la formele fara fond [...] . Chiar daca intensitatea si formele de manifestare ale acestor "tare" sunt intens discutate si chiar daca nu s-a cazut de acord asupra unui punct de vedere dominant, autorul trage un semnal de alarma si ne arata ca, pentru un "brand de tara" viabil, intreaga societate romaneasca trebuie sa se primeneasca, sa se adapteze, sa se schimbe in functie de lumea inconjuratoare. Suntem in mare parte de acord, sub rezerva ca acele "filoane identitare" nu trebuie si nu pot fi lasate sa se "topeasca" sub ritmul si exigentele modernizarii. Autorul este, de fapt, un "pionier" al domeniului si ne atrage atentia asupra unor importante chestiuni teoretice care presupun faurirea unui brand de tara. - Acad. Prof. Dr. Ioan-Aurel Pop Am trait prea multe campanii de imagine ale Romaniei - scurte, fara substanta, mereu surprinzatoare, dar lipsite de fond si reduse la simple exercitii tactice. Cartea lui
Bogdan Brinzas este o gura de aer proaspat: o analiza lucida si onesta a greselilor trecutului, dar si o viziune limpede pentru viitor. Romania nu are nevoie de artificii, ci de autenticitate, consecventa si curajul de a-si asuma cine este cu adevarat.
Brand Romania este atat o oglinda a realitatii noastre, cat si un ghid solid pentru oricine gandeste serios la constructia unui brand de tara. -Stefan Iordach