Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic - Veronica Ioana Ilies, Paul-Alexandru Farcas

Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic - Veronica Ioana Ilies, Paul-Alexandru Farcas

Detalii Branding, comunicare si strategie in

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
31.5 Lei 45 Lei
Categorie (vânzător)
Stiinte Umaniste
Marca
Veronica Ioana Ilies

Produs actualizat în urmă cu 1 lună
Descriere YEO:

Branding, comunicare si strategie in - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Branding, comunicare si strategie in de la Veronica Ioana Ilies, în categoria Stiinte Umaniste.

Indiferent de nevoile tale, Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic - Veronica Ioana Ilies, Paul-Alexandru Farcas din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 31.5 Lei

Caracteristicile produsului Branding, comunicare si strategie in

  • Brand: Veronica Ioana Ilies
  • Categoria: Stiinte Umaniste
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Branding, comunicare si strategie in Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Branding, comunicare si strategie in de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor Volumul Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor isi propune sa ofere o viziune a schimbarilor survenite in industria Marcomm. Dar nu oricum, ci prin vocea specialistilor, a acelor profesionisti care au fost pusi in fata schimbarii accelerate. Am incercat sa adunam in acest volum specialisti in comunicare, branding, relatii publice sau marketing care vin din industrii diferite. I-am invitat sa-si astearna experienta schimbarii si impactul pe care l-au resimtit, atat la nivel individual, personal, dar mai ales la nivel profesional. I-am rugat sa se bazeze in scrierile lor doar pe ceea ce au trait si experimentat in anul pandemic. Ne-am propus o abordare personala, o scriere de tip storytelling. Ne dorim ca din povestile lor sa invatam fiecare ceva nou, sa luam cu noi o lectie.

Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic - Veronica Ioana Ilies, Paul-Alexandru Farcas - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Veronica Ioana Ilies