Branding de tara. Romania - N. Cimpoca, E.M. Dobrescu, V. A. Chira, L. Trasa

Branding de tara. Romania - N. Cimpoca, E.M. Dobrescu, V. A. Chira, L. Trasa

Detalii Branding de tara. Romania -

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
29.45 Lei 31 Lei
Categorie (vânzător)
Stiinte Umaniste
Marca
L. Trasa

Produs actualizat în urmă cu 14 ore
Descriere YEO:

Branding de tara. Romania - - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Branding de tara. Romania - de la L. Trasa, în categoria Stiinte Umaniste.

Indiferent de nevoile tale, Branding de tara. Romania - N. Cimpoca, E.M. Dobrescu, V. A. Chira, L. Trasa din categoria Stiinte Umaniste îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 29.45 Lei

Caracteristicile produsului Branding de tara. Romania -

  • Brand: L. Trasa
  • Categoria: Stiinte Umaniste
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 25-11-2024 01:40:54

Comandă Branding de tara. Romania - Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Branding de tara. Romania - de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Brandingul de tara se refera la ce trebuie facut pentru ca "produsul Romania“ si imaginea sa sa fie mai bine prezentate, promovate si vandute in exterior. Cu cateva exceptii notabile, pe care speram sa le remarcati in lucrare, paginile acestei carti sunt scrise de studentii anului al II-lea al Facultatii de Sociologie-Psihologie a Universitatii Spiru Haret Bucuresti, ca referate la cursul de sociologia comunicarii, sustinut de prof. Univ. Dr. Emilian M. Dobrescu. Printr-un efort de documentare, de reunire, sinteza si analiza, s-a realizat, probabil, prima lucrare despre brandindul de tara si cu aceasta conceptie, din literatura de specialitate autohtona si una din primele, din domeniul international al brandingului. Putem considera aceasta carte, pentru noutatea ideilor pe care le promoveaza, dar, mai ales, pentru inceputul in stiinta pe care il face fiecare autor student al Universitatii Spiru Haret, un debut spectaculos, la nivelul cel mai inalt al didacticii si cercetarii stiintifice universitare. Cititorul, avizat sau nu asupra subiectului, va observa frumusetea si nonsalanta unor aprecieri, pline de substanta, pe care le fac tinerii - de ce nu, viitorii nostri mari specialisti in branding - care abordeaza aici un subiect de mare finete teoretica si practica. Proiectul national "Un brand de tara pentru Romania“, pe care autoritatile se pare ca l-au abandonat, poate fi realizat cu tinerii care scriu in aceasta lucrare si isi sustin cu atata originalitate ideile si gandurile. Coordonatori:Natalia Cimpoca, Vladimir Alexandru Chira,Emilian M. Dobrescu, Lucian Trasa

Branding de tara. Romania - N. Cimpoca, E.M. Dobrescu, V. A. Chira, L. Trasa - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca L. Trasa