Cumpara de la bookcity.ro

Branding in secolul XXI Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Pro Universitaria


Branding in secolul XXI Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor
25 Lei

Disponibil

(26-06-2024)
Cumpara de la bookcity.ro

Produs vandut de bookcity.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara branding in secolul pro universitaria de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru branding in secolul pro universitaria

Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand?  Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.
Andreea Mitan . dr. univ. - Lect.
Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) si echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fashion, una dintre cele mai competitive si mai nestatornice industrii astazi.
Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand?  Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse