Brandingul de angajator - Mihaela Alexandra Ionescu

Brandingul de angajator - Mihaela Alexandra Ionescu

Detalii Brandingul de angajator - Mihaela

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
38 Lei
Categorie (vânzător)
Afaceri Economie
Marca
Mihaela Alexandra Ionescu

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Brandingul de angajator - Mihaela - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Brandingul de angajator - Mihaela de la Mihaela Alexandra Ionescu, în categoria Afaceri Economie.

Indiferent de nevoile tale, Brandingul de angajator - Mihaela Alexandra Ionescu din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 38 Lei

Caracteristicile produsului Brandingul de angajator - Mihaela

  • Brand: Mihaela Alexandra Ionescu
  • Categoria: Afaceri Economie
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Brandingul de angajator - Mihaela Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Brandingul de angajator - Mihaela de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Din cuprins: Brandul de angajator o noua stratagema de cucerire a increderii?; Cum se construieste un brand de angajator?; Despre rezultatele brandingului de angajator si despre bani; Cultura organizationala: examenul de maturitate a brandului de angajator; Cultura de tip employer of choice sau cum sa fii un angajator dezirabil; Brandingul de angajator: exemple de buna practica; In multe locuri ale literaturii de specialitate si ale practicii, brandul de angajator are aerul de a fi un nou instrument subtil de reclama ascunsa, sau pare ca tine de implicarea unor corporatii cu spirit altruist intr-un proiect care vizeaza grija fata de angajati si fata de binele comun. Construit cu tehnici de marketing pentru a sprijini recrutarea, promovat prin relatii publice si comunicare, brandul de angajator este un concept care exprima excelent perspectivele complexe ale companiilor contemporane. In lumina consideratiilor de mai sus, cartea pe care v-o propunem , se concentreaza pe analiza texturii conceptuale si metodologice a acestui nou domeniu, mai ales in contextul in care acest demers este o premiera pentru Romania. Lucrarea se inscrie intr-o abordare interdisciplinara, care nu va ocoli analiza celor mai recente date de teren intrucat se doreste a fi un suport pentru specialistii, corpul academic si practicienii din comunicare, relatii publice, marketing, branding si resurse umane. Exista o tentatie comuna, in special pentru jurnalisti si pentru cei neexperimentati, sa cultive un discurs excesiv umanist al brandului. Evident ca este mai la indemana sa vorbesti despre ideologie, valori si suflete in rai, decat sa demonstrezi unui client cum ii va afecta brandul valoarea business-ului. Pentru asta iti trebuie ceva cunostinte in economie, management, marketing si multa, multa logica. Antreprenorii si top managerii stiu ca resursa umana, calitatea ei i¿½ nu volumul i¿½ este cea mai importanta sursa de creare de avantaj competitiv. Mai stiu ca loialitatea angajatilor nu mai tine de un simplu contract psihologic, ca atragerea unor talente de pe piata este un job greu si ca, practic, brandul afacerii trebuie sa fie mai puternic decat brandul personal al individului pe care dorim sa-l atragem in companie. Conceptul de brand de angajator trebuie privit cu garda jos si cu multa intelepciune: nu avem retete, nu avem certitudini, altele decat ca are nevoie de mai mult timp pentru constructie decat conceptul de brand extern (de obicei este o rezultanta a acestuia, dar nici asta nu este o regula).

Brandingul de angajator - Mihaela Alexandra Ionescu - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Mihaela Alexandra Ionescu