Cumpara de la libris.ro

Brandingul de angajator - Mihaela Alexandra Ionescu - Mihaela Alexandra Ionescu


Brandingul de angajator - Mihaela Alexandra Ionescu
38 Lei

Disponibil

(30-06-2024)
Cumpara de la libris.ro

Produs vandut de libris.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara brandingul de angajator mihaela alexandra ionescu de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru brandingul de angajator mihaela alexandra ionescu

Din cuprins: Brandul de angajator o noua stratagema de cucerire a increderii?
Cum se construieste un brand de angajator?
Despre rezultatele brandingului de angajator si despre bani
Cultura organizationala: examenul de maturitate a brandului de angajator
Cultura de tip employer of choice sau cum sa fii un angajator dezirabil
Brandingul de angajator: exemple de buna practica
In multe locuri ale literaturii de specialitate si ale practicii, brandul de angajator are aerul de a fi un nou instrument subtil de reclama ascunsa, sau pare ca tine de implicarea unor corporatii cu spirit altruist intr-un proiect care vizeaza grija fata de angajati si fata de binele comun.
Conceptul de brand de angajator trebuie privit cu garda jos si cu multa intelepciune: nu avem retete, nu avem certitudini, altele decat ca are nevoie de mai mult timp pentru constructie decat conceptul de brand extern (de obicei este o rezultanta a acestuia, dar nici asta nu este o regula)..
Mai stiu ca loialitatea angajatilor nu mai tine de un simplu contract psihologic, ca atragerea unor talente de pe piata este un job greu si ca, practic, brandul afacerii trebuie sa fie mai puternic decat brandul personal al individului pe care dorim sa-l atragem in companie.
Antreprenorii si top managerii stiu ca resursa umana, calitatea ei i¿½ nu volumul i¿½ este cea mai importanta sursa de creare de avantaj competitiv.
Pentru asta iti trebuie ceva cunostinte in economie, management, marketing si multa, multa logica.
Evident ca este mai la indemana sa vorbesti despre ideologie, valori si suflete in rai, decat sa demonstrezi unui client cum ii va afecta brandul valoarea business-ului.
Exista o tentatie comuna, in special pentru jurnalisti si pentru cei neexperimentati, sa cultive un discurs excesiv umanist al brandului.
Lucrarea se inscrie intr-o abordare interdisciplinara, care nu va ocoli analiza celor mai recente date de teren intrucat se doreste a fi un suport pentru specialistii, corpul academic si practicienii din comunicare, relatii publice, marketing, branding si resurse umane.
In lumina consideratiilor de mai sus, cartea pe care v-o propunem , se concentreaza pe analiza texturii conceptuale si metodologice a acestui nou domeniu, mai ales in contextul in care acest demers este o premiera pentru Romania.
Construit cu tehnici de marketing pentru a sprijini recrutarea, promovat prin relatii publice si comunicare, brandul de angajator este un concept care exprima excelent perspectivele complexe ale companiilor contemporane.
Din cuprins: Brandul de angajator o noua stratagema de cucerire a increderii?
Cum se construieste un brand de angajator?
Despre rezultatele brandingului de angajator si despre bani
Cultura organizationala: examenul de maturitate a brandului de angajator
Cultura de tip employer of choice sau cum sa fii un angajator dezirabil
Brandingul de angajator: exemple de buna practica
In multe locuri ale literaturii de specialitate si ale practicii, brandul de angajator are aerul de a fi un nou instrument subtil de reclama ascunsa, sau pare ca tine de implicarea unor corporatii cu spirit altruist intr-un proiect care vizeaza grija fata de angajati si fata de binele comun


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse