Modelele de afaceri noi, dar disruptive sunt emblematice pentru generația noastră. – Bogdan Ion, country managing partner EY Romania & Moldova.
Este o carte foarte utilă celor care aspiră să devină antreprenori, dar și profesioniștilor din diverse domenii, care doresc să afle mai multe despre modelele de afaceri.
Spre deosebire de alte manuale de management, volumul scris de Alexander Osterwalder și Yves Pigneur propune o „hartă” a unei organizații clădite pe nouă piloni (printre care segmentele de clienți, propunerea de valoare, canalele, resursele‑cheie) – o construcție dinamică, la care lucrează reprezentanți din mai multe departamente, nu doar directorii executivi.
Business Model Generation este un manual practic, motivațional, pentru oricine depune eforturi să îmbunătățească un Model de afaceri – sau să creeze unul nou.
CONCEPUTĂ PENTRU CEI CARE ACȚIONEAZĂ Business Model Generation este pentru cei pregătiți să renunțe la gândirea demodată și să adopte modele noi, inovatoare și creatoare de valoare: directori, consultanți, antreprenori – și lideri ai tuturor organizațiilor.
Dispune de un design foarte bine integrat, care captează atenţia şi care permite o aplicabilitate imediată.
A fost scrisă în colaborare cu 470 de utilizatori din 45 de țări ai tabloului modelului de afaceri şi a fost finanțată și produsă independent de industria editorială tradițională.
CREATĂ ÎN COLABORARE CU 470 SPECIALIȘTI DIN DOMENIUL STRATEGIEI Business Model Generation pune în practică ceea ce promovează.
Vei afla cum să înțelegi, să proiectezi și să implementezi în mod sistematic un nou Model de afaceri – sau să analizezi și să optimizezi unul vechi.
SCHIMBĂ MODUL ÎN CARE PRIVEȘTI MODELELE DE AFACERI Business Model Generation te va învăța tehnici influente și practice de inovație, folosite în prezent de cele mai importante companii din întreaga lume.
Business Model Generation îți oferă instrumente puternice, simple și testate pentru înțelegerea, crearea, reglarea și implementarea modelelor de afaceri.
Cu toate acestea, nu sunt pe deplin înțelese, chiar dacă transformă mediile competitive din industrii.
Modelele de afaceri noi, dar disruptive sunt emblematice pentru generația noastră