Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit.
Indrazneata si accesibila Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului..
Pe de alta parte advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului.
Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks The Body Shop Wal-Mart Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising.
Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate ingredientul principal necesar la construirea unui brand.
EDELMAN DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes precum si a unora mai putin norocoase Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. rdquo - RICHARD W.
Astazi marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.
Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit