Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries

Detalii Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului

libris.ro
Vânzător
libris.ro
Pret
50.33 Lei 52.98 Lei
Categorie (vânzător)
Afaceri Economie
Marca
Al Ries

Produs actualizat în urmă cu 2 zile
Descriere YEO:

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului - Disponibil la libris.ro

Pe YEO găsești Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului de la Al Ries, în categoria Afaceri Economie.

Indiferent de nevoile tale, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries din categoria Afaceri Economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 50.33 Lei

Caracteristicile produsului Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului

  • Brand: Al Ries
  • Categoria: Afaceri Economie
  • Magazin: libris.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului. Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului. Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului. Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume, creator al conceptului de pozitionare (impreuna cu Jack Trout). In 1999, revista PR Week l-a nominalizat ca fiind unul dintre cei 100 cei mai influenti oameni de PR ai secolului 20. Cartile sale genereaza un enorm interes in cadrul comunitatii oamenilor de marketing din intreaga lume. Fiica lui Al Ries, Laura Ries, este partener la firma de consultanta Ries & Ries. Este frecvent invitata in calitate de brand expert in emisiuni despre marketing pe FOX News, CNBC si CNN. De asemenea, ea scrie pentru New York Times, Wall Street Journal, USA Today, Associated Press si Advertising Age. Al Ries si Laura Ries ofera consultanta pe strategie de marketing si branding companiilor din grupul Fortune 500.

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului - Al Ries, Laura Ries - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Al Ries