Calatorie in tara literelor.
Textele-suport sunt alese si adaptate cu atentie, fiind creata oportunitatea exploatarii valentelor formative si educative ale acestora si abordarea diferentiata..
Fiecare unitate de invatare se incheie cu o lectie de recapitulare si una de evaluare, continutul propus pentru evaluare suprapunandu-se integral peste cel predat.
Continuturile noi sunt introduse gradat, fiind reluate sistematic pentru consolidare, si acopera in totalitate cerintele programei in vigoare.
Partea a doua propune consolidarea, in paralel, a citirii si a scrierii, accentuandu-se, acum, sarcinile de munca intelectuala pe baza textelor propuse.
Aceasta strategie tine seama de faptul ca procesul de invatare concomitenta a citirii si a scrisului este unul de cea mai mare complexitate, de aceea propune invatarea cititului cu un pas inaintea scrierii, ceea ce contribuie la dozarea echilibrata a efortului depus de elevul de Clasa I.
Alternativa de invatare integrata pentru Clasa a I-a, Partea 2 Prezenta lucrare propune o strategie didactica noua, de aplicare a metodei fonetice analitico-sintetice, in procesul de formare a capacitatilor de citire, scriere si comunicare orala.
Calatorie in tara literelor