Dupa parcurgerea capitolelor din cartea Calitatea produselor si serviciilor veti fi capabili sa definiti termenii de marfa produs serviciu proprietati calitate caracteristici de calitate sortiment grupa subgrupa articol.
Serviciile.
Caracteristicile de calitate pe grupe de marfuri nealimentare-organoleptice tehnico-functionale specifice grupei de marfuriCapitolul 7.
Grupele de marfuri nealimentareCapitolul 6.
Caracteristicile organoleptice ale marfurilor alimentare aspect culoare miros consistenta gust grad de prospetime grad de maturitateCapitolul 5.
Marcarea - etichetarea marfurilor alimentareCapitolul 4.
Valoarea energetica calorica a marfurilorCapitolul 3.
Grupe de marfuri alimentareCapitolul 2.
Din cuprins Capitolul 1.
Sa definiti serviciile sa clasificati serviciile sa indentificati continutul diferitelor servicii sa exemplificati categoriile de servicii invatate sa analizati caracteristicile serviciilor sa explicati caracteristicile calitative pe tipuri de servicii.
Sa indentificati caracteristicile de calitate ale marfurilor nealimentare sa clasificati caracteristicile de calitate ale marfurilor sa analizati caracteristicile de calitate pe grupe de marfuri nealimentare.
Sa cunoasteti importanta consumului de marfuri nealimentare sa indentificati grupele de marfuri alimentare sa clasificati sortimentele marfurilor nealimentare.
Sa prezentati proprietatile organoleptice ale marfurilor alimentare sa realizati verificarea organoleptica a marfurilor alimentare.
Sa definiti marcarea unui produs si importanta acesteia sa enumerati elementele de indentificare de pe eticheta marfurilor alimentare si nealimentare.
Sa definiti termenii de proteine lipide glucide sa reprezentati rolul proteinelor lipidelor si glucidelor in organism sa determinati valoarea energetica a unui produs.
Dupa parcurgerea capitolelor din cartea Calitatea produselor si serviciilor veti fi capabili sa definiti termenii de marfa produs serviciu proprietati calitate caracteristici de calitate sortiment grupa subgrupa articol